.

Beantwoord

meerdere nummers in dezelfde app, kan dat?

  • 19 October 2014
  • 5 reacties
  • 722 Bekeken

Badge +1
Ik heb 2 prepaid nrs in gebruik. Helaas de ene met mijn voornaam en de andere met mijn roepnaam.
Achternaam, adres, emailadres zijn gelijk.
Is het mogelijk om de gebruiks status van beide nummers in dezelde sessie te bekijken.
Nu moet je eerst uitloggen en met het andere nummer weer inloggen. Omslachtig
Vriendelijke groet,
Frans
icon

Beste antwoord door Tiury 20 October 2014, 17:13

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi frans steffin, leuk om je weer terug te zien op het forum :)

Het is momenteel helaas niet mogelijk voor Simyo om meerdere accounts te koppelen aan elkaar, zodat je meerdere nummers in één overzicht hebt.

Dit is overigens geen slecht voorstel voor onze App ontwikkelaars 🙂 Voor dit soort suggesties zijn we een topic gestart. Check dat topic HIER.

Als je goed kunt uitleggen wat je het liefst zou willen terugzien in de App, komen we samen op nieuwe ideeën om de App zo gelikt en handig mogelijk te maken 🙂
Badge +1
Hallo Tiury,
Dank voor de snelle reaktie.
Als je beide Sims in afzonderlijke toestellen hebt zou het nog niet zo'n ramp zijn. Installeer je de app op beide toestellen. Echter ik heb beide Sims in het zelfde toestel. De app kun je in hetzelfde toestel niet twee maal installeren. Dus wil je de belstatus controleert is het steeds uitloggen met het ene nummer een weer inloggen met het andere nummer. Erg omslachtig. Mijn wens is óók om met de app je bel tegoed kunt opwaarderen. Een reden temeer om beide nummers in de zelfde app te kunnen beheren.
Ik ben benieuwd of er meerdere gebruikers deze wens hebben. Ik hoop het maar.
Vriendelijke groet,
Frans Steffin
Reputatie 6
Badge +10
Hoi frans steffin,

Zeker met een dual-sim telefoon, snap ik dat dit praktisch is/ zou zijn 🙂 Ik heb het voor je op onze "wall of change" gehangen 🙂 Misschien is het alsnog een goed idee om het in dit topic te plaatsen. Hier kijken onze productmanagers en App ontwikkelaars vaak, om zo goede ideeën op te doen!
Beste Tiury,

Ik was (met drie Simyo Sims) ook opzoek naar deze optie. Tip voor jullie ontwikkelaars: bij Hollands Nieuwe hebben ze dit erg handig opgelost: je gaat naar "instellingen" en kiest daar voor een ander profiel waar een ander telefoonnummer aan hangt: zonder opnieuw in te hoeven loggen krijg je de gegevens van je andere simkaart.
Bij Simyo moet dit erg omslachtig, zeker met de gewijzigde (wat mij betreft overdreven) paswoord tegels.
Nb ik zal het overeenkomstig je verzoek ook op de andere plek melden
Badge +8
Hoi Fsingend,

Ja, dat is het handigst, als je het daar vermeld. Want daar lezen de ontwikkelaars mee :)
Fijn dat je mee wilt denken. Heb je nog meer goede ideeën?

Groetjes,
Charlene

Reageer