.

Beantwoord

Kan mijn instellingen niet wijzigen op Mijn Simyo

  • 15 July 2014
  • 5 reacties
  • 405 Bekeken

Ik kan als ik inlogt en op instellingen en simkaart klikt kan ik niet mijn instellingen wijzigen zoals viocemail aan of uitzetten of bellen naar het buiten land aan of uitzetten omdat er onder instellingen niks vermeld staat, wie weet hoe dit kan want bij een andere simkaart staan
deze dingen wel vermeld
icon

Beste antwoord door Tiury 16 July 2014, 14:45

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi schapekop42,

Je hoort bij elke Simyo aansluiting je opties te kunnen veranderen. Er is op dit moment een foutje op Mijn Simyo dat er bij sommige pagina's geen opties meer te zien zijn. Op dit moment hebben we nog geen oplossing, behalve dat wij dit graag zelf voor je doen 🙂 Kun je mij de opties die je aan/uit wil hebben sturen via een privébericht? Dan zal ik ze meteen voor je aanpassen 🙂

Het is een tijdelijke oplossing, want de IT-afdeling is heel druk bezig om dit te herstellen. Ik hoor graag van je wat ik kan doen!
Beste Mensen,
Heb een soortgelijk probleem kan AL mijn instellingen niet wijzigen. Ook mijn gespecificeerde verbruik is niet zichtbaar. Mijn abo moet voor 15 aug. a.s. VERLENGD worden. Hoe kan ik dat nu doen?
Groetjes H.C.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Henske,

Het euvel waar Tiury op doelt betreft een beperkt aantal prepaid klanten en dan enkel de instellingen.
Ik zou heel graag willen weten hoe jouw Mijn Simyo eruit ziet. Lukt het je om een screenshot hier te plaatsen?

Jij hebt op dit moment al een jaarabonnement, dus verlengen is niet per se nodig om zo goedkoop te blijven bellen als je nu al doet.
Hallo,
wij hebben in het gezin 3  prepaid kaartjes van Simyo, bij alle 3 de nummers kan ik niet bij de instellingen van de nummers op Mijn simyo.
Er is wel een ruimte waar het hoort te kunnen ( op twee plaatsen) maar hier is gewoonweg niets meer te vinden.
Zo vlak voor de vakantie naar het buitenland wil ik graag het bellen in het buitenland aan zetten.
Weten jullie wat er fout is?
( ik zie in het forum dat er meer mensen dit probleem hebben, dit kwam door een technische storing maar dit was 3 weken geleden, ik neem aan dat dat inmiddels wel is op gelost?)
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Fam Baljeu,

Dit heeft helaas met hetzelfde te maken. Ik heb de 3 prepaid nummers doorgestuurd naar onze IT-afdeling als voorbeeld van de weergave fout op Mijn Simyo. Op het moment dat er een oplossing is, laat ik het meteen weten in dit topic!

Zou je willen kijken of er ondertussen al verbetering inzit?

Reageer