.

Beantwoord

Kan ik de Simyo app van Playstore op een buitenlands toestel downloaden?

  • 18 May 2016
  • 4 reacties
  • 158 Bekeken

Ik heb een Australische mobiel. Als ik op Playstore op zoek ga naar Mijn Simyo dan krijg ik alleen de spaanse(?) versie Mi Simyo.
Hoe kan ik aan de Nederlandse app komen.
icon

Beste antwoord door Angela 19 May 2016, 12:11

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik had dit probleem ook, ongeveer een jaar geleden moest mijn iPhone naar de reparatie en kocht ik hier in de UK voor tijdelijk gebruik een goedkoop Android mobieltje. Ook toen lukte het niet om de Nederlandse Simyo app er op te zetten. Van alles geprobeerd maar niets werkte. Jammer dat dit probleem kennelijk nog steeds niet is opgelost. De iOS versie is overigens nu wel internationaal verkrijgbaar (in elk geval in de UK App store).
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Enschedeer,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat onhandig dat je de Nederlandse versie niet kunt downloaden op je telefoon 😞

Scotsman geeft je hier al heel goed aan dit dit helaas niet mogelijk is in de meeste gevallen. Met het uitgeven van de nieuwste app hebben we ervoor gezorgd dat de app al vanuit meerdere landen te downloaden is. Ik begrijp dat jij hier helaas geen geluk in hebt 😞 Australische telefoons worden hierin nog niet ondersteund. Natuurlijk ga ik dit doorgeven. Wellicht kunnen we jou in de toekomst wel blij maken.

Als oplossing kun je een Nederlands Google account aanmaken. Hiermee zou je alsnog de mogelijkheid moeten krijgen om de app te downloaden. Zou je dit eens kunnen proberen?

@Scotsman, heel erg bedankt voor je hulp.

Groetjes,
Angela
Dank Scotsman en Angela,
Jammer maar helaas.
Nieuwe Nederlandse account aangemaakt vervolgens naar de AppStor gegaan.
Hoopvol was dat Mijn Simyo werd getoond en niet de Spaanse Mi Simyo.
Maar toen ik wilde downloaden verscheen de gevreesde boodschao "Dit item is niet beschikbaar in je land".
Dat was me bij Parkmobile ook al overkomen, dus het wil niet.

Is nu de oplossing dat ik via de website inlog op (Mijn) Simyo of moet ik op zoek naar een andere provider. Dat zou me spijten,
Groeten
Sam
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Enschedeer,

Wat jammer dat het, ondanks het verschijnen van Mijn Simyo, toch niet wil lukken.

We hebben inmiddels een verzoek neergelegd bij de ontwikkelaars van de app om deze internationaal beschikbaar te maken. Het is op dit moment wachten op een terugkoppeling. Tot die tijd is het inderdaad een mogelijkheid om in te loggen via de website.

We houden je op de hoogte!

Groetjes,
Sean

Reageer