.

Beantwoord

Kan bij de volgende update van de Mijn Simyo app de voice over functie worden verbeterd?



Toon eerste bericht

35 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Oké dan er lijkt dus meer aan de hand te zijn.

bedankt voor je bericht.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Ron H,

Bedankt voor je bericht. De bundels wijzigen met voice-over optie zegt mij niets om eerlijk te zijn. Kan je verder wel de bundels wijzigen of loopt bij jou de app ook vast zoals @RicoK aangeeft?

@RicoK Wat onhandig dat je de bundels niet kan wijzigen! Zou je misschien een screenshot kunnen delen van wat je te zien krijgt zodra je een poging doet om de bundels te wijzigen? Dan kan ik dit namelijk even laten onderzoeken bij onze technische dienst! 

Ik hoor graag van jullie 😊.

Groetjes,
Amy

Reputatie 7

@Amy Dank voor je reactie. Echter, ik kan geen screenshot sturen, omdat er gewoon helemaal niets gebeurt. Zodra ik op de knop/link ‘Bundels wijzigen’ druk, gebeurt er helemaal niets. Maar dan ook echt helemaal niets. Sterker, de app reageert dan helemaal nergens meer op. Ik kan nergens heen, ik kan niet meer navigeren. De Mijn Simyo App is dan volledig bevroren. Ik moet dan de app afsluiten d.m.v. wegswipen om deze opnieuw op te starten.

Dus, ik kan geen screenshot sturen van iets waar ik niets te zien krijg.

Heb jij of hebben jullie zelf geen iPhone met de laatste versie van iOS en de laatste versie van de Mijn Simyo App? Dan kunnen jullie zien of dat wat ik ervaar ook door jullie zo wordt ervaren. 

Reputatie 7

@Amy @Ron H Omdat de Mijn Simyo App geen hardware aanspreekt, hooguit de WiFi adapter om verbinding te maken met Simyo, maar als die het al niet zou doen dan zou er al niet kunnen worden ingelogd, is het niet nodig om te weten om welk model/type iPhone het gaat. Het is een ‘software dingetje’. 

Reputatie 7

Bedankt weer @Amy .

Wordt dan nu in zo'n geval de laatste update terug gehaald uit de appstore?

Reputatie 7
Badge +6

Vandaag de nieuwe update van de app 3.59.1 gedownload.

in het overzicht werkt de voice over niet goed meer, dit geldt alleen voor sim only niet voor prepaid.

verder werkt de app wel naar behoren.

(Weet niet of de mensen die het zien ook problemen ondervinden)

Reputatie 7
Badge +10
Hi Ron,

Top 😃 Goed om te horen! Heel graag gedaan, natuurlijk!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Ron H,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier melding van maakt! Het is mij nog niet helemaal duidelijk welke functie je precies bedoeld, heb je hier wellicht een screenshot van? Dan kan ik dit even voorleggen bij de desbetreffende afdeling.

Alvast bedankt 😊.

Groetjes,
Amy

Reputatie 7
Badge +6

Hi Amy

Bedankt voor je bericht een screenshot zal weinig uithalen het is namelijk zo dat voice over een schermlezer is van Apple.
Alles wat je op het scherm ziet wordt dan voorgelezen door de iPhone als het goed is dan. 
Bij de vorige versies werd dit ook netjes gedaan echter bij deze update gebeurt dit (wat ik al eerder aangaf) niet goed bij het tabblad overzicht. 
Ik weet dat je het razend druk hebt maar misschien kun je wat vinden op YouTube hier over om een beeld te krijgen. 
Wat mijn handtekening al aangeeft  wil zoveel mogelijk niet afhankelijk zijn van andere mensen, mocht het nog niet duidelijk zijn ik ben nagenoeg blind.

Groetjes Ron

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Ron H,

Bedankt voor je reactie. Mijn oprechte excuses, dat heb ik niet goed begrepen. Ik zal dit intern voorleggen bij de desbetreffende afdeling zodat hier nog eens naar kan worden gekeken! Bedankt voor de tip! 

Groetjes,
Amy

Reageer