Skip to main content
Hi



Is het mogelijk dat bij de volgende update van de Simyo app rekening wordt gehouden met voice over apple, ik weet dat het een kleine doelgroep is maar toch



Voor mijn is het echter niet te doen om met de app te werken, moet wel zeggen dat de site inclusief het forum😃 perfect werktt metVoice over..



Alvast dank

Groetjes Ron



PS heb genoeg apps die goed werken dus technisch is het mogelijk😉

Voor mijn geldt het zelfde inmiddels iOS 16.0.2 zelfde probleem.

wel vreemd dat er tot nu toe niet meer mensen zijn met dit probleem.


@Ron H Ja, ergens wel vreemd, maar aan de andere kant zit ik ook niet dagelijks te kijken in mijn Simyo App om te zien of ik bundels kan wijzigen. Door jou werd ik getriggerd 😉


Hoi @RicoK,

Bedankt voor je antwoord. Ik snap wat je bedoeld, ik heb het zelf ook even getest met een testaccount en bij mij gebeurd precies hetzelfde! Ik zal hier gelijk een ticket voor aanmaken en doorsturen naar onze technische dienst. Bedankt voor jullie oplettendheid! @Ron H Wat is jouw type toestel? Dan kan ik dit ook even aangeven in mijn ticket. Zodra er een update over is zal ik jullie dat uiteraard laten weten! 

Groetjes,
Amy


Hoi @RicoK en @Ron H,

Bedankt voor je reactie. Dit wordt gevraagd in het ticket die ik heb doorgezet en dien ik dus volledig in te vullen (Protocollen 😊). Inmiddels wordt er druk gewerkt aan een oplossing voor dit probleem. Dit had inderdaad te maken met de update van de app. Zodra het is opgelost laat ik dat hier weten! 

Groetjes,
Amy


Met de nieuwe update lijkt alles weer in orde  thanks simyo 💪


Hoi @Ron H en @RicoK,

De storing in de app is inderdaad opgelost! De laatste versie van de app zal dit probleem nu niet meer hebben. Fijn dat dit weer werkt 😊. Nogmaals bedankt voor jullie oplettendheid! 

Groetjes,
Amy


Hi Ron,



Oh! Goed dat je dat aanhaalt. Toegankelijkheid vinden we erg belangrijk - ik zal dit absoluut neerleggen bij degene die over de App gaat. Ik hou je via dit topic op de hoogte van de voortgang! Ik weet niet wat de mogelijkheden zijn, maar ik zal je op de hoogte houden dus!



Groetjes,

Jihane
Hi Ron,



Namens Jihane heel graag gedaan! Ik ben ook erg benieuwd hoe en wat er mogelijk is. Het zou natuurlijk fijn zijn als zoveel mogelijk mensen de Mijn Simyo app kunnen gebruiken, ook via voice-over! :)



Groetjes,

Thomas

Hoi @JanD,

Bedankt voor je bericht. Wat leuk dat je naar ons bent overgestapt, welkom bij simyo! Omdat het nog geen 1 maart is kan ik de aangevraagde bundelwijziging laten annuleren zodat mevrouw een nieuwe aanvraag kan doen die dan 1 maart in zal gaan. Zou je mij een privébericht willen sturen met haar 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan maak ik dit graag in orde 😊.

Groetjes,
Amy


Amy dank je wel je bent geweldig👍


Super bedankt @Ron H! Ik ga dit voorleggen bij de desbetreffende afdeling. Je hoort van mij! 

Groetjes,
Amy


@Ron H Het voice over ken ik niet, maar het wijzigen van bundels gaat bij mij sowieso niet.

Ik heb een iPhone 13 Pro Max met iOS 16. Nadat ik vanmorgen de app had voorzien van de laatste update loopt nu de hele app vast, zodra ik op de knop bundels wijzigen druk.


Fijn, @Amy, bedankt.


Bedankt 👍😉

ik heb trouwens een iPhone 12 mini.


Ik kan bevestigen, dat met versie 3.55.1 van de Mijn Simyo App de bundels weer kunnen worden gewijzigd.


Dank je wel zover☺️.... fijn weekend😎
Gisteren avond de laatste update van de app binnen gehaald en was positief verrast😃

Ik kan wel zeggen dat het bijna voor 100% goed werkt, er zijn nog wat kleine dingetjes die niet lekker lopen maar goed ik vind het prima zo..... dank je wel simyo👍

Wederom dank voor je reactie excuses is niet nodig hoor😉

 

we wachten het af groetjes


Beste moderators, vandaag ga ik voor mezelf overstappen van KPN naar Simyo.

Maar ik heb ook een vraag over het mobiele abo van mijn vrouw.

Zij heeft nu een 2/4GB-400min bundel en deze maand een aanvraag gedaan voor aanpassen bundel naar 6/12-400min, die 1 maart a.s. in zou gaan.

Is het nog mogelijk deze bundel aan te passen naar 0GB/400min per 1 maart a.s..

Als dit kan graag, als dit pas weer per 1 april kan, jammer, maar oké, even goede vrienden.

 


Misschien een idee om de titel van dit topic aan te passen?!


@Ron H Ik heb de titel aangepast! Bedankt voor je oplettendheid 😊.


Beste moderators, vandaag ga ik voor mezelf overstappen van KPN naar Simyo.

Maar ik heb ook een vraag over het mobiele abo van mijn vrouw.

Zij heeft nu een 2/4GB-400min bundel en deze maand een aanvraag gedaan voor aanpassen bundel naar 6/12-400min, die 1 maart a.s. in zou gaan.

Is het nog mogelijk deze bundel aan te passen naar 0GB/400min per 1 maart a.s..

Als dit kan graag, als dit pas weer per 1 april kan, jammer, maar oké, even goede vrienden.

 

Wat heeft dit met de Voiceover functie te maken? 


Hoi @Ron H,

Op dit moment zijn ze aan het testen hoe ze de voice over voor de app kunnen verbeteren. Echter hebben ze nog wel iets meer informatie nodig over wat er precies mis gaat. Zou je dit misschien met iets meer details kunnen omschrijven? Bij welke stap lijkt het bijvoorbeeld mis te gaan? 

Je mag dit eventueel ook in een privébericht sturen. Ik hoor het graag van je 😊.

Groetjes,
Amy


Hi  laat ik het zo zeggen normaal veeg je met een vinger naar links of naar rechts om het geen wat op het scherm staat voor te laten lezen maar als ik dat doe krijg ik niet de info zoals MB tegoed of bel tegoed. Ik kan dit deels oplossen door met de rotor verticale navigatie in te schakelen maar dit loopt niet lekker Dan weer naar boven vegen en dan weer naar beneden vegen om wat info te verzamelen . en wat ik al eerder aangaf bij vorige versies geen probleem en het vreemde dit geldt alleen voor het tabblad overzicht bij sim only en niet voor prepaid. Hoop dat jullie hier iets mee kunnen. Groetjes Ron


Goedemiddag

ik heb vandaag de app geüpdatet naar versie 3.55.0 Kan nu niet meer mijn bundels wijzigen met voice over.

Kan hier naar gekeken worden alvast hartelijke dank.

overigens verder werkt hij wel naar behoren met voice over.

groetjes Ron


Reageer