.

Beantwoord

internet uitzetten?


Badge
hallo,

In Mijn Simyo PREPAID kan ik geen mogelijkheid vinden om internet aan en uit te zetten, klopt dat of zoek ik niet goed, in Sim Only kan ik wel de optie vinden.

gr..
icon

Beste antwoord door Ernst 24 July 2014, 09:58

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi zillie,

Bij sommige prepaid klanten zijn de opties om bijvoorbeeld internet aan te zetten inderdaad af en toe weg. We zijn bekend met dit probleem en ook al druk bezig om dit op te lossen.

Bij jou staat de optie 'Internet op je mobiel / MMS' nu uit, laat je het even weten of je 'm aan wilt hebben? Dan regelen we dat voor je.
Badge
ik heb een prepaid card van simyo maar ik kan nergens vinden om internet uit te zetten klopt dit?
Ik wil internet/mms op het nummer van mijn zoontje uitzetten, maar kan inderdaad de optie niet terug vinden. Kan iemand van Simyo dit uitzetten voor mij?
Badge
Hoi zillie,

Bij sommige prepaid klanten zijn de opties om bijvoorbeeld internet aan te zetten inderdaad af en toe weg. We zijn bekend met dit probleem en ook al druk bezig om dit op te lossen.

Bij jou staat de optie 'Internet op je mobiel / MMS' nu uit, laat je het even weten of je 'm aan wilt hebben? Dan regelen we dat voor je.
dank je Ernst, op "UIT" is voorlopig goed...
Reputatie 6
Badge +10
ik heb een prepaid card van simyo maar ik kan nergens vinden om internet uit te zetten klopt dit?


Hoi Samantha1, leuk om je op het forum te zien!

Zoals je hierboven kunt lezen, is er op dit moment een probleempje met de weergave van de simkaart instellingen 😞. Bij een prepaid is het absoluut mogelijk om je internetoptie uit te zetten. Omdat het bij jou nu niet mogelijk, heb ik het voor je gedaan.

Zet je wel even je telefoon uit/aan? Dan wordt de optie pas gedeactiveerd op je simkaart.



[COLOR="deepskyblue"]____________________________________________________________________________________________________
[/color]

Ik wil internet/mms op het nummer van mijn zoontje uitzetten, maar kan inderdaad de optie niet terug vinden. Kan iemand van Simyo dit uitzetten voor mij?


Hoi Brila, welkom op het Simyo forum!

Ik zie dat mijn collega's van het e-mailteam je vraag al hebben opgelost 🙂 De optie staat nu uit!



[COLOR="deepskyblue"]____________________________________________________________________________________________________
[/color]

dank je Ernst, op "UIT" is voorlopig goed...


Hoi zillie,

Er is gehoor gegeven aan je verzoek 😉 De optie "internet op je mobiel/MMS" staat bij jou nu ook uit. Heb je getest of je nog op internet kan zonder WiFi?
[COLOR="deepskyblue"]____________________________________________________________________________________________________
[/color]



De IT-afdeling is nog altijd druk bezig om dit probleem te verhelpen. De verwachting (maar bindt me hier niet op vast) is dat het na het weekend is opgelost.

Zouden jullie maandag of dinsdag even willen kijken of de knoppen nu wel zichtbaar zijn? Alvast bedankt! 😃
Badge
ik heb een prepaid card van simyo maar ik kan nergens vinden om internet uit te zetten klopt dit?


Hoi Samantha1, leuk om je op het forum te zien!

Zoals je hierboven kunt lezen, is er op dit moment een probleempje met de weergave van de simkaart instellingen 😞. Bij een prepaid is het absoluut mogelijk om je internetoptie uit te zetten. Omdat het bij jou nu niet mogelijk, heb ik het voor je gedaan.

Zet je wel even je telefoon uit/aan? Dan wordt de optie pas gedeactiveerd op je simkaart.



[color="deepskyblue"]____________________________________________________________________________________________________[/color]

Ik wil internet/mms op het nummer van mijn zoontje uitzetten, maar kan inderdaad de optie niet terug vinden. Kan iemand van Simyo dit uitzetten voor mij?


Hoi Brila, welkom op het Simyo forum!

Ik zie dat mijn collega's van het e-mailteam je vraag al hebben opgelost 🙂 De optie staat nu uit!



[color="deepskyblue"]____________________________________________________________________________________________________[/color]

dank je Ernst, op "UIT" is voorlopig goed...


Hoi zillie,

Er is gehoor gegeven aan je verzoek 😉 De optie "internet op je mobiel/MMS" staat bij jou nu ook uit. Heb je getest of je nog op internet kan zonder WiFi?
[color="deepskyblue"]____________________________________________________________________________________________________[/color]



De IT-afdeling is nog altijd druk bezig om dit probleem te verhelpen. De verwachting (maar bindt me hier niet op vast) is dat het na het weekend is opgelost.

Zouden jullie maandag of dinsdag even willen kijken of de knoppen nu wel zichtbaar zijn? Alvast bedankt! :D
hi, kan inderdaad nu niet internetten zonder WiFi, dus het staat goed, bedankt..
Hallo, ook ik kan de instelling internet uitzetten niet vinden.  Ik heb gelezen dat dit bij sommige klanten ook niet werkte.  Kunt u dit voor me doen? Alvast bedankt. :o
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Berend238, welkom op het forum van Simyo!

Ook voor jou heb ik internet uitgezet 🙂
Ik probeer de knop "internet op je mobiel MMS" op uit te zetten, voor mijn prepaid, maar het lukt me niet. Help
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Fie,

Leuk dat je je vraag hier stelt op het forum:D

Ik zie dat het is gelukt om je internet uit te zetten. Vaak moet de wijziging nog even doorgevoerd worden op het netwerk, voordat het zichtbaar is in Mijn Simyo.;)
Is je vraag zo beantwoord?

Reageer