Ik heb prepaid en ik wil een internetbundel kopen. Bij het aanklikken van het icoon MB kom ik niet verder en geeft de website een foutcode 1.1. de pagina kan niet worden geladen. Hoe kan dit verholpen worden
Bladzijde 1 / 1
Meestal met het wissen van cookies en geschiedenis is dat verholpen.
Helaas het werkt nog steeds niet, erg irritant
Hoi yverver,
Welkom op het Simyo forum!
Wat vervelend dat je deze melding krijgt op het moment dat je een internetbundel probeert aan te schaffen. Ik kan met voorstellen dat dit irritant is.
Wel jammer dat het wissen van Cookies niet geholpen heeft 😞 Wat gebeurt er als je het op een andere internetbrowser probeert? Google Chrome werkt bij ons het beste.
Mocht dit ook niet helpen, raad ik je aan om het op een andere computer of laptop te proberen. Je kunt ook proberen om de internetbundel te kopen via de webbrowser op je telefoon of via de Mijn Simyo app.
Laat je weten of het is gelukt?
Groetjes,
Samantha
@Ray, Bedankt voor je hulp! 🙂
Welkom op het Simyo forum!
Wat vervelend dat je deze melding krijgt op het moment dat je een internetbundel probeert aan te schaffen. Ik kan met voorstellen dat dit irritant is.
Wel jammer dat het wissen van Cookies niet geholpen heeft 😞 Wat gebeurt er als je het op een andere internetbrowser probeert? Google Chrome werkt bij ons het beste.
Mocht dit ook niet helpen, raad ik je aan om het op een andere computer of laptop te proberen. Je kunt ook proberen om de internetbundel te kopen via de webbrowser op je telefoon of via de Mijn Simyo app.
Laat je weten of het is gelukt?
Groetjes,
Samantha
@Ray, Bedankt voor je hulp! 🙂
Het zit niet in de browser. Ik heb alles geprobeerd. Kennelijk zit er ergens in mijn account. Hoe op te lossen ( en snel ander zie ik mij genoodzaakt elders naar toe te gaan)
Hoi yverver,
Wat vervelend dat het nog steeds niet is gelukt! Ik laat onze technische afdeling er meteen naar kijken. Zodra ik meer weet, hoor je weer van mij. Vind je dat goed?
Groetjes,
Samantha
Wat vervelend dat het nog steeds niet is gelukt! Ik laat onze technische afdeling er meteen naar kijken. Zodra ik meer weet, hoor je weer van mij. Vind je dat goed?
Groetjes,
Samantha
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.