Skip to main content

.

Hallo,



Als ik klik op de button simyaardag dan verschijnt er een foutmelding.



Gr. Anita
Kun je aangeven welke foutmelding precies? Screen shot mag ook.
Hé hier gaat iets mis
Ah dat euvel word vaak opgelost door je cookies en browser geschiedenis even te wissen.



Wat voor button wilde je trouwens gebruiken? Bij mijn weten worden de MB's van de Simyaardag automatisch toegevoegd.
Ik krijg de melding als ik klik op Lees Meer.

Het tegoed is overigens niet toegevoegd.
Probeer een andere briwser of cimputer.
Browser..of computer. .



Fruttoetsen telefoon. Graag 😉
Sorry hoor, maar op de andere computer met andere browser verschijnt dezelfde foutmelding.

Ik heb het nu getest op de Mac met Safari en onder Windows met Google Chrome.

Graag een oplossing. Is toch raar dat dit niet opgelost kan worden in jullie systeem.
Hoezo? Het is ONS systeem niet.
Mijn naam is Haas.. Ik ben ook maar een klant die probeert te helpen.. :)



Daarbij een oplossing verwachten binnen 2 uur? Je bent gelukkig niet de enige klant bij Simyo :8
Ah joh, Ray, je weet toch wel dat wij positief instralen , net als Jomanda. Dat doet wonderen...:)
Sorry Ray en Friesian,

Ik zal geduld moeten hebben
Hoi ab.ode,



Oei, wat vervelend dat het niet lukt om je 1000 MB te activeren! Ik zie trouwens dat het niet gaat om je Simyaardag, maar om 1000 MB die Angela je in een ander topic heeft gegeven. Deze 1000 MB komen in je overzicht op Mijn Simyo te staan, als cadeautje. Deze moet je eerst uitpakken voordat ze daadwerkelijk geactiveerd zijn. Zo te zien gaat het bij jou daar mis.



Normaal gesproken helpt het om deze foutmelding weg te krijgen door je cookies te wissen, en het op een andere computer en/of browser te proberen. Bij jou heeft dit jammer genoeg niet gewerkt. Daarom heb ik dit doorgezet naar onze technische afdeling. Zij gaan dit probleem voor je oplossen. Zodra ik meer weet, laat ik je dat weten. Vind je dat goed?



Groetjes,

Samantha



@Ray en Friesian, Heel erg bedankt voor jullie hulp 😃
Hoi Samantha,



Dat is prima.

Ik wacht wel af.



Gr. Anita
Hoi Anita,



Tadaa 😃 Het probleem is opgelost! Ik heb je dat net ook laten weten via het originele topic. De technische afdeling heeft je bundel handmatig voor jou geactiveerd! Heel fijn, want nu kun je 1000 MB's boven je reguliere bundel internetten.



Laat je het mij weten als je nog andere vragen hebt?



Groetjes,

Jihane
Alles is opgelost. Dank je wel!
Hoi ab.ode,



Wat fijn! Graag gedaan :)



Groetjes,

Samantha

Reageer