.

Beantwoord

Hoe pas ik de schermvergrendeling aan?

  • 8 February 2016
  • 5 reacties
  • 660 Bekeken

  • Beginner
  • 2 reacties
Sinds ik de nieuwe Simyo app heb geïnstalleerd op mijn Wolfgang Android.
Moet ik iedere keer mijn toestel ontgrendelen. De zgn schermvergrendeling.
Ik moet mijn toestel nu ontgrendelen met de Simyo code voor de Simyo app.
Dat is toch vreemd....??
Ik kan dit ook niet meer uitschakelen.
Voorheen had ik gewoon veeg-vergrendeling. Maar ik kan niet meer bij deze instelling komen....
Zie afbeelding.
Wie kan mij helpen ??
Jan
icon

Beste antwoord door Sean 9 February 2016, 13:50

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi Jrn,

Welkom op het Simyo Forum.

Het is inderdaad vreemd dat je na het installeren van de nieuwe App je toestel moet ontgrendelen. Dit probleem is ons helaas al vaker ter oren gekomen en we doen hard ons best om dit te verhelpen.

Zou je voor nu zelf een Pin kunnen instellen en daarna een keer willen vergrendelen en ontgrendelen. Ik hoor heel graag van je of je de opties daarna wel weer kunt beheren.

Groetjes,
Sean
Dank je Sean.
Ik was er niet meer aan toe gekomen. Maar net even gekeken.
Het is zelfs zo dat ik mijn vergrendel opties helemaal niet meer kan veranderen.
Ik wil helemaal geen vergrendeling, maar die kan ik niet meer uit zetten sinds het installeren van de Simyo app.
Ik kan alleen maar kiezen welke soort vergrendeling ik wil.
Het is Android versie 4.1.2.
Waarschijnlijk heeft eea te maken met apparaatbeheerder.
Deze zgn beheerder heeft de opties uitgeschakeld.

Ik hoor graag hoe ik deze blokkering van Simyo kan opheffen.

alvast bedankt !! Jan
Reputatie 7
Badge +10
Hoi JRN,

Goed dat je hier nog op terug bent gekomen. Jammer dat de oplossing van Sean niet heeft geholpen.

Helaas is dit een bug of een functionaliteit in de Android 4 systemen. Zou dit systeem er niet op zitten, dan zou je eenvoudig kunnen worden gehackt. Dit is met de nieuwe Android versies namelijk niet meer aan de hand, omdat Google er bij Android 4.4 en ouder over na heeft gedacht hoe het systeem veiliger gebouwd kan worden.

Je kunt eventueel via Instellingen > Beveiliging alle referenties wissen. Let op, je kunt dan niet je wachtwoord laten onthouden of een pincode aanmaken in de app. Je zou dan wel af moeten zijn van de pincode op je scherm of de schermbeveiliging zelf weer op 'geen' moeten kunnen zetten.

Wil je dit proberen en ons op de hoogte houden?

Groetjes,
Angela
Dag Angela,
Hoe simpel kan het zijn :)
Het is gelukt.
Ik kan weer gewoon 'vegen'.
Dank je.

groet Jan
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Jan,

Super nice dat het gelukt is!

Ik zal het doorgeven aan Angela. Ze zal daar vast blij van worden :D

Groetjes Caspar

Reageer