.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn extra MB's uitpakken?


Ik krijg extra MB's van Symio. Ik hoef deze volgens de medewerker alleen nog even uit te pakken in het beginscherm van mijn Symio. Ik weet niet hoe dit moet. Wie kan het mij in een keer goed uitleggen?
icon

Beste antwoord door Sean 11 June 2016, 12:50

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi Carla de J-D,

Welkom op het Simyo forum.

Wat leuk dat je 1000 MB cadeau hebt gekregen! Dit cadeautje kun je inderdaad zelf uitpakken op Mijn Simyo. Zodra je inlogt op Mijn Simyo.nl, zul je op de overzichtspagina een extra tegel zien met het cadeau. Als je hierop klikt activeer je de bundel en wordt er 1000 MB aan jouw abonnement toegevoegd.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Sean
Ik kreeg deze vandaag ook en heb op de extra tegel gedrukt, maar kwam er net achter dat deze niet is geactiveerd. Daardoor heb ik nu kosten buiten mijn bundel.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Theskyisthelimit,

Welkom op het Simyo forum.

Wat vreemd dat de extra MB's niet zijn geactiveerd. Ik zie in ons systeem niet terug dat je het 'cadeau' hebt uitgepakt. Kun je een printscreen meesturen van jouw Mijn Simyo omgeving?
Dan kan ik uitzoeken wat er misgaat.

Groetjes,
Sean
Hallo Sean, zo te zien kan ik deze MB's uitpakken via een pc. Dit is nl net wel gelukt. Maar uitpakken via de app of internet op je mobiel lukt niet. Hoe gaan we dit nu oplossen? Kan jij mijn verbruikte MB's met mijn cadeau verrekenen? Dat zou ik echt super service vinden. Groetjes
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Theskyisthelimit,

Goed dat het nu toch gelukt is om deze bundel aan te zetten 🙂

Helaas is het niet mogelijk om reeds gemaakte kosten met terugwerkende kracht te verrekenen met deze bundel. Daarbij is het een extraatje die je van ons hebt gehad vanuit de klantenservice.

Je hebt van ons netjes een sms'je gehad op 100% van je standaard bundel. Daarnaast heb je via Mijn Simyo en de Mijn Simyo App kunnen zien dat de extra MB's niet aangemeld waren. Ik begrijp heel goed dat je het vervelend vindt, maar helaas kan ik in deze niets voor je doen 😞

Sorry! Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela
Hallo Angela,

Dat vind ik niet echt netjes. Jouw collega aan de telefoon zei me dat ik dit cadeau kon uitpakken via mobiel internet. Ik heb toen op de tegel gedrukt en deze bleek achteraf niet te werken. Daar kwam ik pas achter toen ik via mijn app toevallig ging kijken naar mijn tegoed. Daarnaast kan ik ook niet altijd meteen zien wat mijn huidige tegoed is omdat ik geen realtime info daar over krijg bij mijn verbruik. Jullie systeem werkt niet goed dus ik vind niet dat ik daar de dupe van mag worden. Ik verwacht zoals altijd een goede oplossing.

Groetjes
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Theskyisthelimit,

Wat vervelend dat je buitenbundelkosten hebt gemaakt vanwege het feit dat de bundel niet correct was geactiveerd. Goed dat je dit in ieder geval recht hebt kunnen zetten.

Zoals Angela aan heeft gegeven is het niet mogelijk om de gemaakte kosten met terugwerkende kracht te verrekenen met deze bundel. Ik hoop dat we hierin wel een middenweg kunnen bewandelen. Ik wil daarom de gemaakte kosten terugbrengen naar € 5,-, het bedrag dat je zou moeten betalen voor een extra internetbundel. Dat scheelt al een hoop. Vind jij dit een goed idee?

Ik kijk uit naar je reactie.

Groetjes,
Ilias
Hallo Ilias,

Ik vind het vreemd dat ik zelf zou moeten opdraaien voor het niet werken van jullie systeem. Dat vind ik geen goede oplossing. Wellicht kun je intern even overleggen voor een juiste oplossing.

Groeten, M
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Theskyisthelimit,

Wat vervelend dat het lijkt alsof ons systeem niet goed werkt, maar dat is bij jou volgens mij niet het geval. Het 'cadeautje' met 1000 MB moest uitgepakt worden op Mijn Simyo via de computer en dit is je uiteindelijk ook gewoon gelukt. Als dit niet het geval is, of ik wat over het hoofd zie, hoor ik graag van je.

Ik snap dat de kosten die je hebt gemaakt niet bedoeld waren. Om deze reden heeft mijn collega je een coulance aangeboden. Helaas kunnen we er niet voor zorgen dat de kosten worden kwijtgescholden. Dat is namelijk wat anders. De kosten zijn gemaakt en zijn daarom ook terecht en daarom zullen wij de kosten niet volledig kwijtschelden. Om de coulance door te voeren hebben we wel je toestemming nodig. Anders blijven de kosten gewoon staan.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Caspar
Hallo Casper,

Er is duidelijk door jullie aan de telefoon aangegeven dat ik mijn cadeau ook kon uitpakken via mobiel internet. Ik heb dat speciaal nog even gevraagd, omdat ik op dat moment geen computer tot mijn beschikking had. Ik hoop dat het nu wel duidelijk voor jullie is.

Ik hoor graag van je.

Groeten, M
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Theskyisthelimit,

Wat vervelend dat er dan een kwestie was van miscommunicatie! Ik kan je echter wel echt garanderen dat het alléén via de computer kan. Als een collega zich vergist heeft, dan bied ik daar bij dezen mijn excuses voor. Dat was niet de bedoeling.

Maar het is intussen al goed gekomen, correct? De 1000 MB's zijn uitgepakt, en er is je een coulance aangeboden. Klinkt alleen maar als goed nieuws in mijn oren! Of zie ik iets over het hoofd? Zoals Caspar al aangaf, zijn de kosten wel echt gemaakt. Wil je de datacoulance aanvragen? Dan is het nog wel de bedoeling dat je dit bevestigt bij ons :)

Groetjes!
Jihane
Ik wil zeker de datacoulance, maar had graag een andere oplossing gezien.......
Mochten jullie nog aanvulling hebben neem dan even telefonisch contact met mij op.

Ps Ik ga nu wel mijn abonnement heroverwegen, terwijl ik dat in eerste instantie niet gedaan zou hebben.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Theskyisthelimit,

Wat jammer om te zien dat je hebt eventueel overweegt je abonnement bij een andere provider onder te brengen.

We hebben je geprobeerd te bellen vandaag om toch nog samen tot een oplossing te kunnen komen. Uiteraard zien we je liever niet gaan en willen we je graag weer blij maken met Simyo 🙂 Ik heb je een privébericht gestuurd. Wil je hierop reageren?

Groetjes,
Angela

Reageer