Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Ken je iemand die al een Simyo klant is? Bestel en gebruik het nummer van je Simyo maatje. Jullie verdienen dan allebei € 5 bij Prepaid en € 10 bij Sim Only!
"Sorry er gaat even wat mis" krijg ik de hele tijd te zien na het in geven in log code bij de app (Android 5.0) en het werkt ook niet op de website. Graag hier voor een oplossing zo snel mogelijk. Heeft wel gewerkt.
Dwhougee
icon
Beste antwoord door Angelica15 February 2016, 14:14
Wat vervelend dat je problemen hebt met inloggen. Je hebt telefonisch contact gehad met mijn collega. Die belt jou vandaag terug. Laat je even weten wat hier uit is gekomen? :)
Ben nu een week verder en nog steeds niet opgelost ik krijg nog steeds die fout melding op de app en via internet kan ik nog steeds geen factuur bekijken hoop dat dit snel opgelost wordt het zou deze week opgelost worden maar is dus niet gebeurd.
Wat vervelend dat je nog niets gehoord hebt! Ik kan me voorstellen dat je hier een oplossing voor wilt.
Ik zie dat dit probleem bij een collega van mij uitstaat. Om zo snel mogelijk meer te weten te komen, heb ik haar een bericht gestuurd. Zij zal hier op zijn vroegst maandag op terugkomen. Zodra ik meer weet, weet jij dit ook. Ik houd je op de hoogte.
Dat hoop ik ook DWHougee! Ik heb navraag gedaan en mijn collega is er hard mee bezig. We hopen dit toch echt snel geregeld te hebben voor je. In de tussentijd kan ik je eventueel een factuur mailen. Zou je dit willen? Zo ja, van welke maanden?
Als ik ze naar je mail kun je ze natuurlijk gewoon bekijken. Mocht je het willen, kan ik ze allemaal opsturen 😉 Of van de laatste 3 maanden. Laat jij het even weten?
Geen probleem! Bij deze heb ik alle 3 de facturen opgestuurd samen met een betaallink voor de openstaande factuur. Laat je weten of je deze hebt ontvangen?
We zijn weer 8 a 9 dagen verder en het werkt nog niet hoe kan dat stelletje koeken bakkers daar gaat mij een beetje de keel uit hangen dat het nog niet is opgelost en hoor ook niks meer wat een zooi. Vindt het niet normaal meer.
We doen ons best problemen zo snel mogelijk op te lossen. De ene keer gaat dat makkelijker dan de andere keer. Ik kan begrijpen dat dit vervelend is maar hoop ook dat je begrijpt dat wij ons best doen. Als koekenbakkers. Er heeft een update plaatst gevonden. Zou je de nieuwste versie willen downloaden? Is het probleem hiermee opgelost?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.