.

Beantwoord

Hoe kan het dat ik niet kan inloggen op Mijn Simyo?

  • 14 February 2016
  • 15 reacties
  • 182 Bekeken

"Sorry er gaat even wat mis" krijg ik de hele tijd te zien na het in geven in log code bij de app (Android 5.0) en het werkt ook niet op de website. Graag hier voor een oplossing zo snel mogelijk. Heeft wel gewerkt.


Dwhougee
icon

Beste antwoord door Angelica 15 February 2016, 14:14

Bekijk originele reactie

15 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hoi DWHougee,

Wat vervelend dat je problemen hebt met inloggen. Je hebt telefonisch contact gehad met mijn collega. Die belt jou vandaag terug. Laat je even weten wat hier uit is gekomen? :)

Groetjes, Angelica
Ben nu een week verder en nog steeds niet opgelost ik krijg nog steeds die fout melding op de app en via internet kan ik nog steeds geen factuur bekijken hoop dat dit snel opgelost wordt het zou deze week opgelost worden maar is dus niet gebeurd.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi DWHougee,

Wat vervelend dat je nog niets gehoord hebt! Ik kan me voorstellen dat je hier een oplossing voor wilt.

Ik zie dat dit probleem bij een collega van mij uitstaat. Om zo snel mogelijk meer te weten te komen, heb ik haar een bericht gestuurd. Zij zal hier op zijn vroegst maandag op terugkomen. Zodra ik meer weet, weet jij dit ook. Ik houd je op de hoogte.

Groetjes,
Angela
Bedankt alvast, ik hoop snel.
Reputatie 7
Badge +10
Dat hoop ik ook DWHougee! Ik heb navraag gedaan en mijn collega is er hard mee bezig. We hopen dit toch echt snel geregeld te hebben voor je. In de tussentijd kan ik je eventueel een factuur mailen. Zou je dit willen? Zo ja, van welke maanden?

Groetjes,
Angela
Ja dat wordt lastig als ik ze niet kan inzien

M.v.g. Daniel
Reputatie 7
Badge +10
Als ik ze naar je mail kun je ze natuurlijk gewoon bekijken. Mocht je het willen, kan ik ze allemaal opsturen 😉 Of van de laatste 3 maanden. Laat jij het even weten?

Groetjes,
Angela
Kunt u ze opsturen via de mail van de laatste 3 maanden met een ideal link bij de openstaande facturen?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi DWHougee,

Geen probleem! Bij deze heb ik alle 3 de facturen opgestuurd samen met een betaallink voor de openstaande factuur. Laat je weten of je deze hebt ontvangen?

Groetjes,
Angela
Ja heb ik ontvangen hoop wel dat het snel opgelost wordt dit is niet echt makkelijk zo.

Groetjes Daniel
Reputatie 7
Badge +10
Daar ga ik zeker vanuit Daniel! We gaan ons best voor je doen. Makkelijk is het niet inderdaad.

Groetjes,
Angela
We zijn weer 8 a 9 dagen verder en het werkt nog niet hoe kan dat stelletje koeken bakkers daar gaat mij een beetje de keel uit hangen dat het nog niet is opgelost en hoor ook niks meer wat een zooi. Vindt het niet normaal meer.

Daniel Hougee
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Daniel,

We doen ons best problemen zo snel mogelijk op te lossen. De ene keer gaat dat makkelijker dan de andere keer. Ik kan begrijpen dat dit vervelend is maar hoop ook dat je begrijpt dat wij ons best doen. Als koekenbakkers. Er heeft een update plaatst gevonden. Zou je de nieuwste versie willen downloaden? Is het probleem hiermee opgelost?

Groetjes, Angelica
Is inmiddels opgelost werkte vanmorgen nog bedankt voor de reacties.

M.v.g. Daniel Hougee
Reputatie 7
Badge +10
Fijn dat het allemaal weer werkt Daniel! Goed om te zien en bedankt voor het doorgeven.

Als we nog eens iets voor je kunnen doen dan zien we je graag terug op het forum.

Groetjes,
Angela

Reageer