.

Beantwoord

Getoonde pincode in Mijn Simyo wordt niet geaccepteerd!?

  • 15 February 2014
  • 5 reacties
  • 999 Bekeken

Badge
Na herstarten van mijn toestel type ik mijn pincode (deblokeren sim) in en deze wordt niet herkend??? Vorige week nog wel. Mijn Simyo geraadpleegd en de pincode klopt. je begrijpt het al, na 3 keer dan toch maar de pukcode gebruikt en gelukkig gedeblokkeerd.
Pincode gewijzigd. Mijn Simyo hertstart en........... nee, de oude pincode staat er nog.
Vragen:
Hoe kan het dat een pincode out of the blue niet meer 'klopt' (en nee niet gewijzigd tussentijds)?
Hoe lang duurt het voordat de nieuwe pincode op Mijn Simyo wordt getoond?

Alvast bedankt voor je respons.
icon

Beste antwoord door Groentjuh 16 February 2014, 12:10

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Pincodes op simkaart verlopen niet en wijzigen volgens mij ook niet zomaar. Hoe de pincode ineens niet meer zou kloppen weet ik dan ook niet.

De pincode op Mijn simyo is EN blijft de pincode die origineel op de simkaart stond toen hij verstuurd is. De pincode op je simkaart staat enkel op je simkaart en wordt niet verzonden naar Simyo, dus kan Simyo de pincode niet bijwerken.
Badge +6
Hoi Wheelsonroad,

Klopt helemaal wat Groentjuh aangeeft (bedankt daarvoor! :)), wij kunnen de pincode van de simkaart niet wijzigen, dus hoe het kan dat je telefoon de pincode niet meer accepteerde die op Mijn Simyo stond, terwijl je 'm zelf niet veranderd hebt, is een groot raadsel 😕

En ik raad je aan zelf je pincode ergens te noteren, mocht je 'm ooit niet meer weten 🙂
Reputatie 1
Badge +4
Hoi Wheelsonroad,

Klopt helemaal wat Groentjuh aangeeft (bedankt daarvoor! :)), wij kunnen de pincode van de simkaart niet wijzigen, dus hoe het kan dat je telefoon de pincode niet meer accepteerde die op Mijn Simyo stond, terwijl je 'm zelf niet veranderd hebt, is een groot raadsel 😕

En ik raad je aan zelf je pincode ergens te noteren, mocht je 'm ooit niet meer weten :)


Hallo Wheelsonroad,
Vreemd dat jou probleem veel gelijkenis heeft met het mijne.
Zie topic:  "Kan mijn pincode gewijzigd zijn?"

Suc6
Frenske
Reputatie 2
Badge +6
Hallo Wheelsonroad,
Vreemd dat jou probleem veel gelijkenis heeft met het mijne.
Zie topic:  "Kan mijn pincode gewijzigd zijn?"

Suc6
Frenske


Hoi Frenske,

Het is niet helemaal hetzelfde probleem. Ik heb je vraag in dit topic beantwoord 🙂
Reputatie 1
Badge +4
Hallo Wheelsonroad,
Vreemd dat jou probleem veel gelijkenis heeft met het mijne.
Zie topic:  "Kan mijn pincode gewijzigd zijn?"

Suc6
Frenske


Hoi Frenske,

Het is niet helemaal hetzelfde probleem. Ik heb je vraag in dit topic beantwoord :)


Klopt ! 🆒

Reageer