.

Beantwoord

Foutmelding bij aanpassen bundel, wat nu?

  • 22 August 2015
  • 11 reacties
  • 219 Bekeken

Hallo,

Ik heb geprobeerd via mijn.simyo.nl web, en via de app op iPad en mijn Android telefoon om mijn bundel voor september aan te passen. Omdat ik de hele maand september in het buitenland ben wil ik voor internet 'Geen bundel' hebben, en ook 4G heb ik uitgezet. Als ik echter op "bevestig aanpassingen" klik krijg ik steeds het bericht "Sorry, er ging iets mis. Je contract is nog niet bevestigd. Probeer je contract nog eens te bevestigen."

Ik kan het wel blijven herhalen, maar steeds met hetzelfde resultaat. Hoe kan ik nu mijn bundel aanpassen? Ik heb het al enkele dagen achter elkaar geprobeerd omdat ik dacht dat jullie misschien een storing hadden, maar het lijkt er op dat deze foutmelding niet weggaat voor mij.

Groeten,
Tim.
icon

Beste antwoord door Naomi 23 August 2015, 17:16

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi thjmpeeters, welkom op het forum van Simyo!

Vervelend dat het niet lukt. Bedankt dat je uitgebreid beschrijft wat er precies gebeurd en waar je naar wilt wijzigen. Zo kan ik je makkelijker helpen 🙂

Momenteel ervaren sommige klanten een foutmelding wanneer ze hun bundels wijzigen. Helaas ervaar jij hetzelfde. Mijn collega's van IT zijn aan het uitzoeken hoe dit komt en gaan het oplossen. Ik ga aan ze vragen naar een update en wat we het beste kunnen doen.

Als ik van hun een terugkoppeling heb ontvangen, dan laat ik het je weten 🙂 Het is dus even afwachten. Bedankt voor je geduld.
Oke, bedankt.

Misschien heeft het er mee te maken dat ik mijn internetbundel en 4G tegelijkertijd uitzet. Als ik alleen de internetbundel uitzet terwijl 4G nog aanstaat dan krijg ik een andere foutmelding, dus ik moet het allebei uitzetten (wat logisch is). Dus misschien dat jullie software intern de internetbundel en 4G in de verkeerde volgorde aanpast.

Ik wil dit graag maandag regelen omdat ik dinsdag naar het buitenland ga en ik in september niet voor internet wil betalen. Kan ik (maandag) ook met 1200 bellen om mijn bundel aan te passen?

Groeten,
Tim.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi thjmpeeters,

Bedankt voor je bericht. Ondertussen heb ik het overlegt met mijn collega's van IT. We mogen een uitzondering maken en de bundels voor je wijzigen. Klopt het dat je wilt veranderen naar de Belbundel 100, geen internetbundel en geen 4G?

Als je daarnaast een bevestiging doorgeeft dat we het mogen aanpassen, dan gebeurt de wijziging per 1 september. Geef je een akkoord door?

Het is mogelijk om te bellen via 1200 met je Simyo simkaart, alleen lijkt het mij nu makkelijker als je via het forum dit doorgeeft. Wanneer je belt, dan gaat een andere collega van de telefonische klantenservice dit verder oppakken.

Ik hoor het graag 🙂
Hallo Naomi,

Ja, ik wil graag een Belbundel 100, geen internetbundel en geen 4G. Hierbij mijn akkoord voor jou om het aan te passen. Stuur je me een bevestiging als je het aangepast hebt? Ik ga er maar even van uit dat je mijn telefoonnummer op kunt zoeken. Als dat niet zo is kan ik het je via een privébericht sturen.

Groeten,
Tim.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi thjmpeeters,

Bedankt voor je bevestiging 🙂 Je telefoonnummer zie ik inderdaad, omdat je bent ingelogd op je Mijn Simyo pagina. Ik heb het doorgestuurd.

Zodra de aanpassing heeft plaatsgevonden, ontvang je bericht van mij 🙂
Reputatie 4
Badge +10
Hoi thjmpeeters,

Bij deze een bevestiging 🙂 Je bundels zijn aangepast. Per 1 september heb je de Belbundel 100, geen internetbundel en geen Flex 4G. Ik heb ook een bevestiging per e-mail gestuurd ;)

Heb je nog vragen? 🙂
Bedankt. Alles is duidelijk.
Zal mijn reactie van gisteren ook maar ff hier zetten. Er is nog niemand van Simyo die het opgepakt heeft.

Nou dat is toevallig ! Dat wil ik precies hetzelfde !
Krijg via de app en via mijn computer de bundels niet meer gewijzigd.
@ Naomi: Wil je dit aub voor mij ook aanpassen ?
Belbundel 100, geen internet, en geen flex (Zo goedkoop mogelijk dus).
Kan ik als mijn abonnement stopt op 20 okt. '15 overstappen naar KPN prepaid. Ik ben er klaar mee.
Alvast bedankt voor de moeite en mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
Laatste reactie op 25 augustus 2015 14:11 in Mijn Simyo & Mijn Simyo app
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Thjmpeeters & Muziekliefhebber

@thjmpeeters, graag gedaan 🙂 Fijn dat we het zo hebben kunnen oplossen met je!

@Muziekliefhebber, we proberen het forum zo overzichtelijk mogelijk te houden. Het is dan ook niet helemaal de bedoeling om jouw vraag in meerdere topics te stellen. Ik heb in dit topic gereageerd op jouw vraag. Ons streven is om binnen 1 werkdag te reageren. Door drukte kan dit in enkele gevallen wat langer duren.

Groetjes,
Angela
Hoi Thjmpeeters & Muziekliefhebber

@thjmpeeters, graag gedaan 🙂 Fijn dat we het zo hebben kunnen oplossen met je!

@Muziekliefhebber, we proberen het forum zo overzichtelijk mogelijk te houden. Het is dan ook niet helemaal de bedoeling om jouw vraag in meerdere topics te stellen. Ik heb in dit topic gereageerd op jouw vraag. Ons streven is om binnen 1 werkdag te reageren. Door drukte kan dit in enkele gevallen wat langer duren.

Groetjes,
Angela


Mijn excuses.
Het is bijna einde van de maand en wil niet teveel gaan betalen voor de volgende maand vandaar dat ik iets te ongeduldig was. Sorry.
Reputatie 5
Badge +11
vandaar dat ik iets te ongeduldig was

Kan gebeuren! Het is je vergeven 😉

Reageer