.

Beantwoord

Automatisch opwaarderen vaste dag per maand werkt niet, wat nu?

  • 24 August 2015
  • 5 reacties
  • 537 Bekeken

Op internetsite wil ik,
(aangezien automatisch opwaarderen alleen maar onder de 2,- geldt, en het dan dus nooit meer lukt om een internetbundel op tijd af te schrijven...)
automatisch opwaarderen op vaste dag van de maand (ondanks dat ik eigenlijk geen 10,- per maand nodig heb).

Maar, zelfs als je dat voor lief neemt, lukt het nog niet om de 'vaste dag' van de maand in te vullen.
Het lijkt opzet.
Op deze manier wordt je rekening al snel leeggeplukt tegen een tarief buiten een bundel.
Echt heel onprettig.
Voor mij reden om binnenkort mijn abonnement om te zetten.
icon

Beste antwoord door Naomi 25 August 2015, 18:22

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi RianneV, welkom op het Simyo forum :)

Voor het opwaarderen van je beltegoed hebben we inderdaad twee opties. Je kan kiezen voor “Als mijn beltegoed onder de € 2,- komt” en “Op een vaste dag in de maand”. Op Mijn Simyo > tabblad Overzicht staat onder de optie “beltegoed opwaarderen” > “Automatisch opwaarderen aanpassen”.

Je wordt dan naar een andere pagina geleidt waar je onder andere kan aangeven wanneer je automatisch wilt opwaarderen, met welk bedrag en met welke betaalwijze.
Ik begrijp dat het niet lukt om een vaste dag van de maand in te vullen. Waar gaat het precies mis en wat lukt er niet?

Als je de optie “Op een vaste dag in de maand” aanklikt, dan hoort het volgende te verschijnen:

“TIP: als je kiest voor automatisch opwaarderen als je beltegoed onder de € 2,- komt, hoef je nergens meer aan te denken.
Op welke dag wil je automatisch opwaarderen? Iedere ...e van de maand”
.

Zie je het bovenstaande niet verschijnen. Of kun je geen getal invoeren bij “iedere ...e van de maand”? Lukken de andere stappen wel, kun je dus een bedrag kiezen en een betaalwijze?

En geef je ook aan van welk apparaat en welke internetbrowser je gebruikmaakt?
Beste Naomi,
Bedankt dat je reageert.
Je een na laatste opmerking 'kun je geen getal invoeren bij 'iedere ..e van de maand' is de juiste.
Er kan niets ingevuld worden in het veld.
Ik gebruik Mozilla firefox.
Groet
Rianne
Reputatie 7
Badge +10
Hoi RianneV,

Geen probleem 🙂 Daar zijn we voor. Fijn dat we het probleem nu duidelijk hebben. Ik heb het hier getest in een andere browser. Namelijk Google Chrome. Zou jij dit ook eens willen proberen. Ik hoor graag van je of dit wel werkt. Alvast bedankt voor het testen.

Groetjes,
Angela
Angela,
Chrome geïnstalleerd (na volledige de-installatie want gaf wat problemen), maar daarmee lijkt het inderdaad wel te lukken.
Heb nu even niet vast bedrag opgeslag om op te waarderen per vaste dag in de maand, omdat ik net 50,- erop gestort heb, dus nu even niet nodig.
Bedankt voor het oplossen.
Is gewoon heel vervelend als je eerst een aantal keren veel te veel betaalt omdat bundel op is en niet automatisch wordt aangevuld. En vervolgens werkt de site niet als je er dan eens voor wil gaan zitten.
Nogmaals bedankt voor de support.
Reputatie 7
Badge +10
Dat je dit vervelend vindt kan ik begrijpen RianneV. Het is natuurlijk ook de bedoeling dat onze website netjes werkt. Via Google Chrome werkt onze website het beste is gebleken 😉 Vandaar dat ik deze oplossing kon aandragen. Natuurlijk gaan we onderzoeken wat er precies misgaat via FireFox.

Ik ben blij dat het uiteindelijk gelukt is. Dat je het nu even niet nodig hebt snap ik. In de toekomst heb je nu in ieder geval een mogelijkheid om het aan te passen. Mocht je verder nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Angela

Reageer