.

Beantwoord

App werkt nog steeds niet!

  • 24 March 2014
  • 4 reacties
  • 369 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Beste Simyo,

Een aantal dagen geleden heb ik onderstaand bericht geplaatst. Het leek erop of dat er even wat aan gedaan was en de App deed het weer voor 1 keer, maar helaas bleef het daarbij. Onderstaand probleem geldt nog steeds voor mij. Ik hoop dat jullie dit nu op kunnen lossen, want ik baal er een beetje van!

Mijn probleem:
Sinds ik de nieuwe update van Apple heb gedaan werkt mijn Simyo App niet meer goed (iPhone 4s).
Zodra ik hem aanzet staat er bij het tabblad Overzicht "Sorry, er ging even iets mis. Probeer het scherm opnieuw te laden." Met een knopje 'opnieuw laden' eronder. Hoe vaak ik hier ook op druk, hij doet het niet. De tabbladen Historie en Facturen doen het wel!

Ik heb de App al een keer opnieuw geinstalleerd en heb meerdere malen geprobeerd in- en uit te loggen, maar het blijft niet werken.

Graag hoor ik van jullie. Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Dries 25 March 2014, 12:17

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi A.M.

Wat vervelend dat je weer problemen ervaart met de Simyo app. Toch kunnen wij daar nu niet zoveel aan veranderen. Zoals in dit topic al is aangegeven, kan de app soms tijdelijk niet werken. Dat kan komen door onderhoud, maar ook wegens het vele verkeer. De app is al meer dan 100.000 keer gedownload. Ook hierdoor kan het ook voorkomen dat de app niet of niet goed werkt.

We hebben nu dus helaas niet een directe oplossing voor dit probleem. Er wordt hard gewerkt om alle problemen te verhelpen. De app zou nu op dit moment wel goed moeten werken trouwens. Als de app niet werkt, kun je natuurlijk ook altijd even inloggen op Mijn Simyo 🙂
Badge
Hi de laatste dagen werkt de app inderdaad nagenoeg niet, hij blijft dan maar laden. Als je dan uitlogt en weer inlogt dan wordt je ook niet meer toegelaten...

Best wel vervelend is dit probleem als je je bundel wilt checken? Ik neem aan dat jullie niet afgelopen week 100.000 klanten aangesloten hebben waardoor het " ineens" overbelast is, lijkt mij een probleem wat onderzocht moet worden?

ik heb overigens niets geupdate, de app is vanuit het niets gestopt met perfect werken naar " sorry er ging even iets mis"  probeer je het op een later moment weer dan werkt het wel.

Rob
Badge
Net nog even getest, bij mijn vrouw en mij doet hij het op dit moment beide niet. Het is dus niet acccount/06 gebonden maar echt een server probleem. Zowel over WiFi als over 4/3G blijft hij foutmeldingen geven.

Willen jullie de IT afdeling opschakelen om het te onderzoeken?
Badge +8
Hoi wopper,

Dat niet, maar de factuur is wel net online gegaan. Ik kan me zo voorstellen dat dan veel mensen gaan inloggen om die te bekijken. Ik ben het met je eens dat het systeem daar op berekend zou moeten zijn.
De IT afdeling houdt het zeker in de gaten, en probeert uiteraard verbeteringen aan te brengen waar mogelijk.
Sorry voor het ongemak wat jullie nu ondervinden.

Groetjes, Charlene

Reageer