Een aantal dagen geleden heb ik onderstaand bericht geplaatst. Het leek erop of dat er even wat aan gedaan was en de App deed het weer voor 1 keer, maar helaas bleef het daarbij. Onderstaand probleem geldt nog steeds voor mij. Ik hoop dat jullie dit nu op kunnen lossen, want ik baal er een beetje van!
Mijn probleem:
Sinds ik de nieuwe update van Apple heb gedaan werkt mijn Simyo App niet meer goed (iPhone 4s).
Zodra ik hem aanzet staat er bij het tabblad Overzicht "Sorry, er ging even iets mis. Probeer het scherm opnieuw te laden." Met een knopje 'opnieuw laden' eronder. Hoe vaak ik hier ook op druk, hij doet het niet. De tabbladen Historie en Facturen doen het wel!
Ik heb de App al een keer opnieuw geinstalleerd en heb meerdere malen geprobeerd in- en uit te loggen, maar het blijft niet werken.
Graag hoor ik van jullie. Alvast bedankt.
Beste antwoord door Dries
Bekijk originele reactie