.

Beantwoord

Als ik mijn bundel wil wijzigen krijg ik een foutmelding: 'contract eerst bevestigen', hoe kan dit?

  • 22 August 2015
  • 17 reacties
  • 290 Bekeken

Ik probeer al ruim een week mijn bundel aan te passen m.i.v. 1 sept. maar dat lukt alsmaar niet (naar 100min en geen internet. = 4 euro p.maand). In de app krijg ik een algemene foutmelding, op de website krijg ik iedere keer de melding dat ik mijn contract nog moet bevestigen. Volgens mij heb ik dat al gedaan toen ik mijn nummer activeerde, maar ik kan de status nergens op de website terugvinden. Ik heb 5 dagen geleden een e-mail gestuurd maar geen antwoord gehad. Ik zou het op prijs stellen als er nu wel wordt gereageerd en het ook meteen wordt aangepast.
icon

Beste antwoord door Naomi 23 August 2015, 17:07

Bekijk originele reactie

17 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi SaskiaM, welkom op het Simyo forum!

Ik begrijp dat je je bundels niet kan wijzigen. Het klopt dat er bij sommige klanten een foutmelding komt, wanneer ze hun bundels willen aanpassen. Mijn collega's van IT zijn er hard mee bezig om het op te lossen. Ik ga navragen of er al meer bekend is en wat je op dit moment het beste kan doen. Zodra ik van hun een reactie krijgt, geef ik het door. Hopelijk heb je nog even geduld 🙂

Op het e-mailadres wat bij ons bekend is, hebben we geen e-mail ontvangen. Heb je met dit e-mailadres gemaild? Als je een e-mail stuurt, dan ontvang je van ons een bevestiging met een (ticket)nummer. Heb je deze gekregen? Geef je het ticketnummer dan door? Zo kan ik voor je kijken :)

Ik hoor het graag van je.
Hoi Naomi, bedankt voor je antwoord. Ik heb inderdaad geen bevestiging of ticket nummer ontvangen. Ik zit nu in China, dus ik vermoed dat dat hier met verzenden dan is misgegaan.
Hoe kan ik voor het einde van de maand nu het beste mijn bundel aanpassen?
Reputatie 4
Badge +10
Hoi SaskiaM,

Je e-mail hebben we dan helaas niet ontvangen. Om die reden heb je nog geen reactie gekregen.

Ik heb het met mijn collega's van IT overlegt en we mogen eenmalig een uitzondering maken. Je wilt dus wijzigen naar de Belbundel 100, geen internetbundel en geen Flex 4G, klopt dat?
Geef je ook een akkoord door dat we voor je mogen wijzigen? 🙂
Ja dat is akkoord. Dank je wel.
Nou dat is toevallig ! Dat wil ik precies hetzelfde !
Krijg via de app en via mijn computer de bundels niet meer gewijzigd.
@ Naomi: Wil je dit aub voor mij ook aanpassen ?
Belbundel 100, geen internet, en geen flex (Zo goedkoop mogelijk dus).
Kan ik als mijn abonnement stopt op 20 okt. '15 overstappen naar KPN prepaid. Ik ben er klaar mee.
Alvast bedankt voor de moeite en mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi SaskiaM & Muziekliefhebben,

@SaskiaM, helemaal goed. Bedankt voor je akkoord. Ik heb het verzoek verzonden naar mijn collega's van de IT afdeling. Zodra zij het hebben aangepast, hoor je het van mij :)

@Muziekliefhebben, wat lastig dat jij ook jouw bundels niet kunt aanpassen. Krijg jij dezelfde foutmelding? Deze heb ik nodig om het door te zetten naar mijn collega's van de IT afdeling. Daarnaast zie ik dat je wilt gaan overstappen 😞 Dat zou ik erg jammer vinden! Het is mogelijk om over te stappen. Houd er wel rekening mee dat je één maand opzegtermijn hebt. Als jij per 20 oktober jouw 06-nummer wilt meenemen, moet je dit uiterlijk 20 september doorgeven via jouw nieuwe provider. Als je hier nog vragen over hebt, dan lees ik het graag.

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +10
Het is geregeld SaskiaM 🙂 Per 1 september wordt jouw belbundel verlaagd naar 100 minuten en jouw internetbundel samen met Flex 4G beëindigd. Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Angela
Hoi SaskiaM & Muziekliefhebben,

@SaskiaM, helemaal goed. Bedankt voor je akkoord. Ik heb het verzoek verzonden naar mijn collega's van de IT afdeling. Zodra zij het hebben aangepast, hoor je het van mij :)

@Muziekliefhebben, wat lastig dat jij ook jouw bundels niet kunt aanpassen. Krijg jij dezelfde foutmelding? Deze heb ik nodig om het door te zetten naar mijn collega's van de IT afdeling. Daarnaast zie ik dat je wilt gaan overstappen 😞 Dat zou ik erg jammer vinden! Het is mogelijk om over te stappen. Houd er wel rekening mee dat je één maand opzegtermijn hebt. Als jij per 20 oktober jouw 06-nummer wilt meenemen, moet je dit uiterlijk 20 september doorgeven via jouw nieuwe provider. Als je hier nog vragen over hebt, dan lees ik het graag.

Groetjes,
Angela


Hoi Saskia,

Bedankt voor je reactie.
Ja krijg precies dezelfde foutmelding. Via de app is het me (als ik me goed kan herinneren) nog nooit gelukt om de bundels aan te passen (met 2 verschillende telefoons) en via de pc deze maand dus ook niet meer.
Wil jij mijn bundels verlagen naar het laagste ?
Alvast bedankt !
Reputatie 5
Badge +11
Wil jij mijn bundels verlagen naar het laagste ?

Consider it done, Muziekliefhebber.
Mag ik vragen wat de reden van je aangekondigde afscheid is?
Wil jij mijn bundels verlagen naar het laagste ?

Consider it done, Muziekliefhebber.
Mag ik vragen wat de reden van je aangekondigde afscheid is?


Bedankt Ernst.
Echter ik zie nog steeds voor september '15 de bundels die ik nu heb (dus niet 100 min. geen internet voor totaal 4 euro per maand). Dat moet nog worden verwerkt ?

Waarom ik vertrek ? Dat mag u vragen:
Ben al maanden aan het rommelen met het wijzigen van mijn bundels. Niet via de app en nu ook niet meer via mijn pc. Dus met een omweg moet ik het nu laten aanpassen en dat vind ik te ver gaan. Ik snap dat het op dit moment overmacht is maar dat is de hoofdreden.
Verder heb ik mijn vriendin ook aangespoord om Simyo te nemen, dat heeft ze ook maar ze ondervindt ook regelmatig problemen met 3g. Bijvoorbeeld Whatappjes komen veel later bij haar of bij mij binnen als ze onderweg is en 3g aan heeft....
Heeft er niks mee te maken maar laatste maanden ook veel last gehad van Ziggo internet. Ben daar gelukkig weg (binnen 1 jaar) maar kostte mij veel energie en tijd en ben gewoon klaar met het regelen voor een goede verbinding van internet en telefoon.
Heb nu kpn abonnement (een nieuw nummer) en dit nummer behoud ik voor bedrijven, Marktplaats e.d.
Ook al is Simyo op hetzelfde netwerk, toch merk ik verschil qua verbinding (met name de stabiliteit van 3g/4g).

Ik wil wel zeggen dat dit forum een aanwinst is. Dit heb ik zelden meegemaakt hoe jullie de klanten helpen en zelfs klanten helpen klanten, dat is een groot pluspunt !!
Ik wil jullie bedanken voor jullie moeite en wie weet stap ik toch nog een keer over.......de tijd zal het leren......

Ik wens jullie heel veel succes met alles wat Simyo nog gaat doen.

Groetjes,
Gaston / Muziekliefhebber.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Gaston,

Vanaf 1 september heb je alleen de Belbundel 100. Die wijziging is dus helemaal goed gegaan 😉 Waar zie je dezelfde bundels staan?

Erg jammer om te horen dat je weggaat. Er is ongeveer de laatste paar weken iets met het wijzigen van de bundels bij sommige klanten. Gelukkig lukt het bij de meeste wel gewoon. En mijn collega's van IT zijn er natuurlijk hard mee bezig om het op te lossen.

Als je al maanden je bundels niet kon wijzigen, dan had je eerder aan de bel mogen trekken 🙂 Dat hadden zelfs heel fijn gevonden, want dan konden we je eerder helpen. Er lijkt namelijk iets anders aan de hand te zijn, aangezien dit probleem met wijzigen niet al maanden speelt.

Dat je nu bij KPN een betere verbinding ervaart is heel apart. Bij Simyo maak je namelijk gebruik van precies hetzelfde netwerk. KPN klanten hebben geen voorkeur op het netwerk, dus alles is precies hetzelfde. Jammer dat je uiteindelijk toch die keuze hebt gemaakt.

Ik raad je vriendin aan om contact met ons op te nemen. Dan kunnen we kijken hoe het komt dat haar internetverbinding niet zo goed is.

Ik ben daarnaast blij om te horen dat je ons forum een groot pluspunt vindt 🙂 Dankjewel voor je compliment. We hopen je natuurlijk terug te zien bij ons 😳
Bedankt voor je reactie Naomi.
Ik zal het goede topic opzoeken en dan mijn vraag stellen. Rond 18 uur was het weer mis met het internet van mijn vriendin. 3g gewoon aan en geen internet.
Misschien zie ik je daar ?? 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Graag gedaan namens Naomi 🙂 Ik zie dat je ondertussen geholpen bent door mijn lieftallige collega Tiury in jouw andere topic!

Groetjes,
Angela
Ja dit forum ga ik missen, eerlijk is eerlijk.
Lieve mensen hier die oprecht willen helpen! Ben zelf ook zo iemand maar merk je steeds minder op internet.
Top !
Reputatie 5
Badge +11
Ik hoop dat je hetzelfde zal ervaren bij KPN, Muziekliefhebber. En zo niet, dan mag je altijd nog even (hetzij niet ingelogd) op het Simyo forum komen kijken 😉
Ik hoop dat je hetzelfde zal ervaren bij KPN, Muziekliefhebber. En zo niet, dan mag je altijd nog even (hetzij niet ingelogd) op het Simyo forum komen kijken ;)

Dat is aardig. Mijn vriendin blijft bij Simyo dus ik kom nog wel eens kijken mocht ik een vraag hebben 🙂
Reputatie 5
Badge +11
Gelukkig. Fijn om te lezen dat je vriendin blijft 😳

Reageer