.

Beantwoord

Aanpassen sim only abo lukt niet. Is er iets mis?

  • 11 October 2013
  • 17 reacties
  • 11890 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 11 reacties
Hallo,

Ik heb een sim only abbo met een jaarabbo. Het zou mogelijk moeten zijn om deze maandelijks aan te passen. Ik kan dat echter niet? (en ja ik overweeg een aanpassing naar boven te doen..) Hoe kan dit? Alle velden blijven vaag en kan ik niet aanklikken (muv de keuze een sms bundel te nemen maar dat wil ik niet)

Wie weet hoe het zit???
icon

Beste antwoord door Ernst 14 October 2013, 12:17

Bekijk originele reactie

17 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi Yoco,

Is dit eerder wel gelukt? of heb je recent al gewijzigd?

je zou eens kunnen proberen je cookies te wissen, en een andere browser als je die hebt geinstalleerd.
Badge
Ik heb het nog niet eerder geprobeerd en heb dit probleem op elke computer of browser.
Reputatie 3
Badge +9
Dan denk ik dat de technische dienst even naar jou pagina moet kijken,

In iedere geval er wordt vanaf nu aan gewerkt 🙂
Badge
Nou er is nog niets veranderd...wanneer krijg ik antwoord en wordt dit gemaakt??
Reputatie 5
Badge +11
Hoi yoco,

Kun je me aangeven naar welke bundels je zou willen wijzigen? Ik zal onze IT mensen vragen om te kijken wat er aan de hand is met jouw Mijn Simyo is.
Als je wil wijzigen zou dat natuurlijk wel gewoon moeten kunnen, zeker als het omhoog is 🆒
Badge
Ik twijfel nog maar mijn pagina zou die mogelijkheid toch gewoon moeten geven?? Wanneer hebben de IT-ers helder wat er aan de hand is..nog beter..het opgelost?? Ik wacht nu al dagen...Het komt sowieso vaak voor dat als ik ben ingelogd op mijn simyo foutmeldingen krijg wanneer ik bijvoorbeeld even naar een andere pagina van simyo ga en dan weer terug wil naar mijn simyo..ik krijg dan de melding: https://mijn.simyo.nl/selfcare2/servlet/Error Ik kan dan wel van andere onderdelen van de simyo webpagina gebruik maken maar ik kom niet meer in mijn simyo omgeving....ik kan ook niet uitloggen want als ik dat probeer krijg ik weer deze melding...zeer frustrerend. En dat gebeurd dus onafhankelijk van welke computer en/of browser..Maar belangrijkste nu is dat ik gewoon via mijn pagina mijn abbo kan aanpassen zoals het hoort!
Reputatie 5
Badge +11
Hi Yoco,

Onze IT'ers hebben jouw gegevens nagekeken, je foutmeldingen en dat je geen bundels kunt wijzigen lijkt te maken te hebben met het feit dat je bent overgestapt naar een jaarcontract. De bron van het probleem is echter niet gevonden.

Zodra dit wel het geval is, willen zij wel je bundels voor je wijzigen, maar dan moet je nog even kiezen welke je wil en dat doorgeven.
Badge
Ik wil liever dat de pagina gewoon werkt zodat ik het zelf kan aanpassen. Dit is toch belachelijk. Wanneer doet alles het weer? Het werkt nl nog steeds niet! Graag actie.
Reputatie 5
Badge +11
Ik wil liever dat de pagina gewoon werkt zodat ik het zelf kan aanpassen. Dit is toch belachelijk. Wanneer doet alles het weer? Het werkt nl nog steeds niet! Graag actie.

Helaas klopt het dat het nog steeds niet werkt. Het is een erg ingewikkeld issue :(
Daarom vroeg ik ook of je al weet welke wijziging je wilt doen, dan wordt het meteen doorgevoerd als het issue opgelost is.
Badge
Moet wel heeeel ingewikkeld zijn. Nog steeds hetzelfde...tjee zeg wil gewoon mijn zaken online kunnen regelen. Op welke termijn? 
Badge +8
Moet wel heeeel ingewikkeld zijn. Nog steeds hetzelfde...tjee zeg wil gewoon mijn zaken online kunnen regelen. Op welke termijn? 

Zeg yoco ;)

Dat gaf Ernst dus al aan, dat er iets mis is met jouw persoonlijke pagina door de overstap die je hebt gemaakt. Dat er aan een structurele oplossing wordt gewerkt, maar dat je voor nu even aan ons kunt doorgeven waar je naar wilt wijzigen, zodat onze it-ers dit handmatig voor je kunnen doorvoeren.
Het spijt me dat ik geen nieuw antwoord voor je heb. Maar geef je je wijziging nog door, zodat we dat voor december in orde kunnen maken? :)

Groetjes,
Charlene
Badge
Het is nu al eind december en mijn pagina 'mijn simyo' werkt nog steeds niet zoals het moet. Wanneer is dit nou een keer opgelost? Mijn partner wilde eigenlijk overstappen naar sim only maar twijfelt nu omdat er bij nu vanalles niet meer werkt....lekkere service
Reputatie 5
Badge +11
Hi yoco,

We hebben je eerder al een paar keer gevraagd welke bundels je zou willen, zodat wij dit konden aanpassen voor je.
Als er méér dingen zijn die niet werken, willen we dat graag weten!
Je hebt het immers over
nu vanalles niet meer werkt


Ik ben samen met 1 van onze IT'ers aan de gang gegaan met jouw Mijn Simyo, en we hebben Ă©Ă©n en ander aan kunnen passen zodat als het goed is, jij je bundels nu wel zou moeten kunnen aanpassen in de loop van de dag.

Kun je me laten weten of het gelukt is? En natuurlijk ook wanneer het niet gelukt is.
Badge
Beste Ernst,

Bedankt voor je inspanningen. Ik heb nu mijn internetbundel naar boven aangepast en dat zal januari ingaan. Dit gedeelte lijkt dus nu te werken. Als ik echter vanuit het forum weer terug wil naar 'mijn simyo'  krijg ik nog steeds de foutmelding dat deze niet beschikbaar is. Ik moet dan uitloggen en opnieuw inloggen om hier weer op te komen.

gr Coco
Badge +8
Beste Ernst,

Bedankt voor je inspanningen. Ik heb nu mijn internetbundel naar boven aangepast en dat zal januari ingaan. Dit gedeelte lijkt dus nu te werken. Als ik echter vanuit het forum weer terug wil naar 'mijn simyo'  krijg ik nog steeds de foutmelding dat deze niet beschikbaar is. Ik moet dan uitloggen en opnieuw inloggen om hier weer op te komen.

gr Coco


Hoi yoco,

Dat is dan weer iets dat niet specifiek aan jouw aansluiting ligt. Dat is een soort time-out, uit veiligheidsoverwegingen. Het is bekend dat dit best storend kan zijn. We zijn er dus al mee bezig of we dit anders in kunnen richten.
Fijn dat je bundelwijziging in ieder geval gelukt is. :)

Groetjes, Charlene
Badge
Hallo. Hier ook een probleem met wijzigen ..omhoog gaan met mb voor zoon. Lukt niet. Svp hulp. Alvast bedankt.
Badge +8
Hallo. Hier ook een probleem met wijzigen ..omhoog gaan met mb voor zoon. Lukt niet. Svp hulp. Alvast bedankt.

Hoi susy1977,

Ik heb je vraag hier voor je beantwoord. Kun je je reacties voortaan op 1 plek op het forum plaatsen? Dan helpen we je sneller en blijft het forum overzichtelijker :)

Groetjes, Charlene

Reageer