.

Beantwoord

jaarabonnement - bundels wijzigen

  • 26 December 2013
  • 5 reacties
  • 626 Bekeken

Badge
Ik heb vernomen dat het mogelijk is om elke maand je abonnement te kunnen veranderen. Maar geldt dit ook voor een jaarabonnement van Sim only?
Of zit je er een jaar aan vast?
icon

Beste antwoord door Kim 27 December 2013, 15:26

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
ook bij jaarabonnement kun je een keer per maand jouw bundels veranderen.
Badge +6
Ik heb vernomen dat het mogelijk is om elke maand je abonnement te kunnen veranderen. Maar geldt dit ook voor een jaarabonnement van Sim only?
Of zit je er een jaar aan vast?


Hoi josesitton22,

Welkom op het forum van Simyo! :)

Klopt wat Groentjuh aangeeft, ook bij een jaarabonnement kun je je bundels eenmaal per maand gratis, zowel naar boven als naar beneden, wijzigen.

Hebben we hiermee je vraag beantwoord? 🙂
Badge
Hallo. Een vraag. Ik probeer mijn zoontje zijn abbo te wijzigen in meer mb internet. Ik zie staan dat het elke maand mogelijk is. Alleen bij mij geeft hij aan na wijzigen abbo...oeps het kan niet weergegeven worden enz..svp hulp.
Reputatie 7
Badge +9
Ik verwacht dat dat misschien te maken heeft met de voorwaarde dat je voor de 25ste moet wijzigen. Probeer het op 1 januari nogmaals, dan krijg je per 1 februari meer MBs.
Badge +8
Hallo. Een vraag. Ik probeer mijn zoontje zijn abbo te wijzigen in meer mb internet. Ik zie staan dat het elke maand mogelijk is. Alleen bij mij geeft hij aan na wijzigen abbo...oeps het kan niet weergegeven worden enz..svp hulp.
Ik verwacht dat dat misschien te maken heeft met de voorwaarde dat je voor de 25ste moet wijzigen. Probeer het op 1 januari nogmaals, dan krijg je per 1 februari meer MBs.

Hoi susy1977,

Na de 25ste is het inderdaad niet meer mogelijk om je bundels voor de maand erop te wijzigen. Je kunt dat elke maand 1x doen, per bundel, voor de 25ste. Vanaf 1 januari zal het weer gaan, en dan gaat je wijziging inderdaad op 1 februari in, zoals Groentjuh al aangeeft.

Groetjes,
Charlene

Reageer