Groeten,
HansÂ
Beste antwoord door Charlene
Bekijk originele reactieBeste antwoord door Charlene
Bekijk originele reactieEerder had ik problemen met het inloggen op web-to-go. Nu kom ik er wel op maar kan ik ons adres niet wijzigen. Ik kom wel bij de invulvelden en kan het adres automatisch laten aanvullen, maar daarna wordt het niet opgeslagen. Doe ik iets fout of zit er nog een bug in?
Groeten,
HansÂ
Hoi HHU,
Ik zie dat je gisteren je adres hebt gewijzigd. Dat is hier gelukkig wel doorgekomen. :)
Ik zal nog even bij de website-bouwers doorgeven dat het niet heel duidelijk was of het gelukt was. Dan kunnen ze daar wellicht nog iets aan aanpassen.
Veel geluk in het nieuwe huis!
Groetjes,
Charlene
Charlene,
Ik heb het net gechecked, maar het is nog niet gewijzigd. Voor de duidelijkheid het gaat om mijn web-to-go account niet het account waarmee ik op het forum aangemeld ben. Het web-to-go account staat nog op het verkeerde adres. Deze heeft nummer 0613xxxxxx.
Groeten,
Hans
Hoi HHU,
Ik heb je nummer even verwijderd, omdat dat privacygevoelig is.
Sorry, dat was een sterk staaltje 'lezen' van mij. Je schreef al web to go. Ik zoek het voor je op, en pas het voor je aan.
Soms, als je met meerdere aansluitingen achter elkaar inlogt, helpt het om even tussendoor de browsergeschiedenis en cookies te verwijderen.
Laat je nog even weten of je het nu wel gewijzigd ziet?
Groetjes,
Charlene
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.