Eerder had ik problemen met het inloggen op web-to-go. Nu kom ik er wel op maar kan ik ons adres niet wijzigen. Ik kom wel bij de invulvelden en kan het adres automatisch laten aanvullen, maar daarna wordt het niet opgeslagen. Doe ik iets fout of zit er nog een bug in?
Groeten,
Hans
Bladzijde 1 / 1
Groeten,
Hans
Hoi HHU,
Ik zie dat je gisteren je adres hebt gewijzigd. Dat is hier gelukkig wel doorgekomen. :)
Ik zal nog even bij de website-bouwers doorgeven dat het niet heel duidelijk was of het gelukt was. Dan kunnen ze daar wellicht nog iets aan aanpassen.
Veel geluk in het nieuwe huis!
Groetjes,
Charlene
Eerder had ik problemen met het inloggen op web-to-go. Nu kom ik er wel op maar kan ik ons adres niet wijzigen. Ik kom wel bij de invulvelden en kan het adres automatisch laten aanvullen, maar daarna wordt het niet opgeslagen. Doe ik iets fout of zit er nog een bug in?
Groeten,
Hans
Hoi HHU,
Ik zie dat je gisteren je adres hebt gewijzigd. Dat is hier gelukkig wel doorgekomen. :)
Ik zal nog even bij de website-bouwers doorgeven dat het niet heel duidelijk was of het gelukt was. Dan kunnen ze daar wellicht nog iets aan aanpassen.
Veel geluk in het nieuwe huis!
Groetjes,
Charlene
Charlene,
Ik heb het net gechecked, maar het is nog niet gewijzigd. Voor de duidelijkheid het gaat om mijn web-to-go account niet het account waarmee ik op het forum aangemeld ben. Het web-to-go account staat nog op het verkeerde adres. Deze heeft nummer 0613xxxxxx.
Groeten,
Hans
Ik heb het net gechecked, maar het is nog niet gewijzigd. Voor de duidelijkheid het gaat om mijn web-to-go account niet het account waarmee ik op het forum aangemeld ben. Het web-to-go account staat nog op het verkeerde adres. Deze heeft nummer 0613xxxxxx.
Groeten,
Hans
Hoi HHU,
Ik heb je nummer even verwijderd, omdat dat privacygevoelig is.
Sorry, dat was een sterk staaltje 'lezen' van mij. Je schreef al web to go. Ik zoek het voor je op, en pas het voor je aan.
Soms, als je met meerdere aansluitingen achter elkaar inlogt, helpt het om even tussendoor de browsergeschiedenis en cookies te verwijderen.
Laat je nog even weten of je het nu wel gewijzigd ziet?
Groetjes,
Charlene
Hetzelfde probleem bij mij. Daarna wilde ik een mail sturen via het contactformulier. Dat lukt ook niet. Kan ik op een andere manier mijn adres wijzigen?
Hoi Jvz,
Welkom op het forum :)
Kun je aangeven wat er bij jou misgaat bij het wijzigen van je adres? Kun je wel alles invullen? Krijg je niet overal een vinkje?
Woon je misschien in een nieuwbouwwijk?
Ik hoor het graag van je.
Groetjes,
Charlene
Charlene,
Ik heb het net gechecked, maar het is nog niet gewijzigd. Voor de duidelijkheid het gaat om mijn web-to-go account niet het account waarmee ik op het forum aangemeld ben. Het web-to-go account staat nog op het verkeerde adres. Deze heeft nummer 0613xxxxxx.
Groeten,
Hans
Hoi HHU,
Ik heb je nummer even verwijderd, omdat dat privacygevoelig is.
Sorry, dat was een sterk staaltje 'lezen' van mij. Je schreef al web to go. Ik zoek het voor je op, en pas het voor je aan.
Soms, als je met meerdere aansluitingen achter elkaar inlogt, helpt het om even tussendoor de browsergeschiedenis en cookies te verwijderen.
Laat je nog even weten of je het nu wel gewijzigd ziet?
Groetjes,
Charlene
Charlene,
Het is nu aangepast. Bedankt hiervoor. Overigens is de plaatsnaam met een IJ i.p.v. een Y. Kan je dit nog corrigeren?
Groeten,
Hans
Het is nu aangepast. Bedankt hiervoor. Overigens is de plaatsnaam met een IJ i.p.v. een Y. Kan je dit nog corrigeren?
Groeten,
Hans
Hoi Hans,
Dat doet het systeem, naar aanleiding van de postcode. Dat kan ik helaas niet veranderen. Maar we communiceren voornamelijk via de email. Het is dus het allerbelangrijkste dat je in de gaten houdt, dat dat adres klopt.
Staat dat juist, dan kunnen we je altijd bereiken :)
Groetjes,
Charlene
En ook bij mij hetzelfde probleem: Onder "Mijn Simyo" blijkt de adreswijziging die ik heb doorgevoerd niet te zijn blijven hangen.
Daar baal ik van, want ik heb daarna een nieuwe simcard besteld, die ik hard nodig heb en waarvoor ik straks het halve land door moet reizen?
Ik heb een email gestuurd met mijn nieuwe adres, en ik hoop dat dit tijdig wordt aangepast zodat mijn nieuwe simcard naar het juiste adres wordt gestuurd.
En verder.. Vreemde gedachte misschien, hoor. Maar is het een idee om die bug te fixen zodat mensen voortaan zelf hun adres en emailadres kunnen aanpassen?
Of is dat teveel out of the box gedacht?
Mvrgr,
Jeroen
Daar baal ik van, want ik heb daarna een nieuwe simcard besteld, die ik hard nodig heb en waarvoor ik straks het halve land door moet reizen?
Ik heb een email gestuurd met mijn nieuwe adres, en ik hoop dat dit tijdig wordt aangepast zodat mijn nieuwe simcard naar het juiste adres wordt gestuurd.
En verder.. Vreemde gedachte misschien, hoor. Maar is het een idee om die bug te fixen zodat mensen voortaan zelf hun adres en emailadres kunnen aanpassen?
Of is dat teveel out of the box gedacht?
Mvrgr,
Jeroen
Hoi Jeroen Z,
Je hebt voor deze vraag ook een eigen topic aangemaakt. Ik zal je vraag dan ook daar beantwoorden zodat het forum overzichtelijk blijft. Ik wil je vragen in het vervolg niet meerdere malen dezelfde vragen in meerdere topics te stellen.
Groetjes,
Alex
Je hebt voor deze vraag ook een eigen topic aangemaakt. Ik zal je vraag dan ook daar beantwoorden zodat het forum overzichtelijk blijft. Ik wil je vragen in het vervolg niet meerdere malen dezelfde vragen in meerdere topics te stellen.
Groetjes,
Alex
Hoi Alex,
Jij ook bedankt voor jouw feedback.
En je hebt natuurlijk een punt als je zegt dat dezelfde vraag niet op verschillende plekken op een forum gesteld moet worden.
Maar ik zie nog geen reactie op mijn vraag helaas.
Zo je zult begrijpen heeft die voor mij wel een wat hogere prioriteit dan hoe ik me moet gedragen op een forum, waar ik sowieso niet zo op zit te wachten, wanneer ik vanwege een fout van een leverancier in de problemen kom.
Ik hoor je reactie dan ook erg erg graag in mijn eigen topic daarover.
No offense verder.
Vriendelijke groet,
Jeroen
Jij ook bedankt voor jouw feedback.
En je hebt natuurlijk een punt als je zegt dat dezelfde vraag niet op verschillende plekken op een forum gesteld moet worden.
Maar ik zie nog geen reactie op mijn vraag helaas.
Zo je zult begrijpen heeft die voor mij wel een wat hogere prioriteit dan hoe ik me moet gedragen op een forum, waar ik sowieso niet zo op zit te wachten, wanneer ik vanwege een fout van een leverancier in de problemen kom.
Ik hoor je reactie dan ook erg erg graag in mijn eigen topic daarover.
No offense verder.
Vriendelijke groet,
Jeroen
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.