.

Beantwoord

Wat is jullie e-mailadres?

  • 22 January 2023
  • 7 reacties
  • 120 Bekeken

Ik wil iets meedelen, maar heb geen Facebook of Whatsapp. Ik ben in het verre buitenland dus bellen is ook al niet echt een optie. Gewoon email zou geweldig zijn maar ik zie geen mogelijkheid daarvoor, of zie ik iets over het hoofd?

icon

Beste antwoord door Roeqajja 23 January 2023, 13:28

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Nee, hier in het forum neerzetten is zonder facebook of whatsapp de enige optie.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @DickZ,

Bedankt voor je bericht. Zoals @wimj12 aangeeft, kun je hier op het Forum inderdaad iets mededelen. Thanks voor je reactie, Wim!

Wel hebben wij ook een e-mailadres waar je ook naar kan mailen: klantenservice@simyo.nl. Hier wordt dan zo snel mogelijk op gereageerd, meestal binnen 2 werkdagen 😊.

We zien je bericht graag tegemoet!

Groetjes,
Roeqajja

Waardeloos dit..…

 

Waardeloos dit..…

 

Wat is er waardeloos aan de reactie van @Roeqajja ? 

Ze kletsen zich overal heel beleefd uit, maar feit blijft dat heel veel klanten hier onterecht worden afgesloten en daar totaal niet blij mee zijn, maar er alleen maar de bal wordt teruggeketst naar de klant... Zooooo klantonvriendelijk dit..

@Roeqajja reageert op de vraag wat het emailadres is. Is dus gewoon een terechte en nette reactie. Niks waardeloos aan. 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

@Moderatoren: Aangaande Nicole Weemaes, zie ook dit topic en deze, deze en deze post over hetzelfde.

Reageer