Skip to main content
antwoord

Vriendendeal achteraf toevoegen, kan dit?

• April 30, 2025
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Beste,

Ik heb al jaren een sim-only abonnement en sinds kort een tweede prepaid simkaart.

Ik wil mijn bundel aanpassen van sim-only en de prepaid ook behouden.

De beide simkaarten zijn op hetzelfde adres , ik heb dat niet duidelijk aangegeven bij het bestellen vd prepaid simkaart en zodoende geen vriendendeal aangevraagd.

Ook heb ik nu 2 accounts ik wil liever de 2 simkaarten via dezelfde account beheren.

Kan ik alsnog de vriendendeal ontvangen en de 2 nummers samenvoegen op hetzelfde adres ?

Dank U .

~admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@AP.,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen!

Je kunt via de Mijn Simyo app beide nummers beheren en tussen de 2 accounts schakelen. Op onze website kun je vinden hoe je dit precies regelt, scrol hiervoor verder naar “Aan de slag”.

Ook kunnen wij de Vriendenkorting nog handmatig toevoegen voor je. Zou je mij een privébericht met beide 06-nummers kunnen sturen hiervoor? Dan regel ik dit graag verder. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

1 reactie

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • May 2, 2025

Hi ​@AP.,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen!

Je kunt via de Mijn Simyo app beide nummers beheren en tussen de 2 accounts schakelen. Op onze website kun je vinden hoe je dit precies regelt, scrol hiervoor verder naar “Aan de slag”.

Ook kunnen wij de Vriendenkorting nog handmatig toevoegen voor je. Zou je mij een privébericht met beide 06-nummers kunnen sturen hiervoor? Dan regel ik dit graag verder. 🙂

Groetjes,
Roeqajja