Skip to main content

.

Beantwoord

Sommige onderdelen van Mijn Simyo doen het niet. Wat nu?


Beste,

Ik heb ingelogd op Mijn Simyo en wil bij ‘Instellingen’ komen, maar ik krijg de melding ‘Hé, hier gaat iets mis’ en ‘Error 404 Not Found.’ Nu heb ik 3 keer een verkeerde pincode ingevoerd en wil ik dus aan mijn PUK-code. Vreselijk irritant dat dit niet gaat. Ligt dit probleem bij Simyo?
 

Dezelfde melding krijg ik als ik klik op ‘Facturen’ of ‘Mijn Vriendendeals.’ 

Beste antwoord door Groentjuh

Nee, ik heb dat ook. Het ligt dus niet alleen bij jou. Via de “Mijn Simyo” app kan je op dit moment wel de PUK-code opvragen.

In het ergste geval verwijder je even de fysieke simkaart uit je mobiel en start je je mobiel op zonder simkaart om daarop de Mijn Simyo app te kunnen openen.

Bekijk originele reactie

8 reacties

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • 4034 reacties
  • antwoord
  • 29 juli 2021

Nee, ik heb dat ook. Het ligt dus niet alleen bij jou. Via de “Mijn Simyo” app kan je op dit moment wel de PUK-code opvragen.

In het ergste geval verwijder je even de fysieke simkaart uit je mobiel en start je je mobiel op zonder simkaart om daarop de Mijn Simyo app te kunnen openen.


  • Beginner
  • 3 reacties
  • 29 juli 2021

Zelfde probleem hier ook. Instellingen niet bereikbaar (“Hé hier gaat wat mis”). Probeer nu telefonisch contact te leggen met de “klantenservice”, maar sta al hele tijd in de wacht (veel langer dan de aangekondigde 5 minuten)…


  • auteur
  • Beginner
  • 2 reacties
  • 29 juli 2021

Ik heb via de Mijn Simyo app inderdaad wel de PUK-code kunnen opvragen, dus Groentjuh dank voor de tip om dat even zonder SIM-kaart te doen! 

@bqualk Ja die wachttijden …. Vreselijk altijd. 


  • Beginner
  • 3 reacties
  • 29 juli 2021

Net telefonisch contact had met de klantenservice. Er is inderdaad een probleem via de website (via de app zou het wel moeten werken, maar aangezien dit een sim-kaart in een feature-phone is, werkt dit voor mij niet). Heb ze in ieder geval gevraagd om hier op het forum te reageren en/of te melden wanneer het probleem is opgelost.


  • Beginner
  • 3 reacties
  • 29 juli 2021

Hier werkt het weer.


Bas
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud-moderator
  • 890 reacties
  • 29 juli 2021

Hoi allemaal, 

Door een technische storing zijn sommige onderdelen van de website inderdaad niet goed bereikbaar voor een aantal klanten. Sorry voor het ongemak! We zijn hiervan op de hoogte en werken achter de schermen hard om dit zo snel mogelijk op te lossen. 

Fijn dat het voor jou in ieder geval weer werkt zoals het hoort @bqualk 😇 Doet alles het bij de rest ook weer zoals het hoort?

Groetjes,
Bas

 


  • auteur
  • Beginner
  • 2 reacties
  • 29 juli 2021

Hier werkt het ook weer! 

 


Daisy
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud community manager
  • 1564 reacties
  • 30 juli 2021

Hoi Mindy,

 

Goed om te lezen, bedankt voor de terugkoppeling!

 

Groetjes,

Daisy


Reageer