Skip to main content
Beantwoord

prepaid esim omzetten naar simonly, hoe doe ik dat?

  • 1 July 2024
  • 3 reacties
  • 23 Bekeken

Goedemorgen, 

 

in mijn Simyo zie ik niet de optie simonly, enkel internet bundels kopen en onderling bellen. Ik zoek echter een simonly, met beperkte gb en onbeperkt bellen, ik wil dit t.z.t. waarschijnlijk omzetten, echter werkt dit niet, ik heb nu nog een lopende simonly elders lopen. Die wil ik opzeggen en dus t.z.t. mijn prepaid omzetten naar simonly, heb in het verleden KPN gehad en had daarmee niet overal bereik dus vandaar dat ik het eerst via prepaid doe, checken of ik ergens bereik heb, zo niet dan houd ik mijn prepaid als extra aan en zal ik bij mijn huidige provider een ander nummer moeten aanvragen. 

Onbeperkt bellen/sms en niet internetten kost €7 per maand, zie onderstaande link @Mar10e :

https://www.simyo.nl/sim-only


Klopt, maar wil ook Max 4 Gig data, want gebruik net meer dan 1,5 gig en minder dan 4 gig. Dus heb simonly compleet nodig heb thuis nl alles van KPN. Het omzetten van prepaid, naar deze simonly kan dus niet via de app of mijn simyo, die mogelijkheid staat er niet bij, ik kan enkel grote internet bundels kopen en onderling bellen aanzetten. 
 

ik heb nog even zitten stoeien en heb met de klantenservice gebeld, het lijkt nu opgelost, nog niet alles was zichtbaar, omdat het een nieuwe prepaid was. 


Hi @Mar10e,

Bedankt voor je bericht. 

Je kan de overstap van Simyo prepaid naar Simyo sim only aanvragen door in te loggen op je mijn Simyo via de website. Je aansluiting wordt dan binnen 24 uur na aanvraag omgezet naar een sim only. Tijdens het aanvragen van de overstap kan je kiezen uit verschillende bundels en looptijden zoals @J.D.L. al aangaf. Bedankt voor je hulp!😊

Groetjes,
Ashley


Reageer