Skip to main content
Beantwoord

Onbeperkt MB's Lage snelheid, mist er wat uitleg?

• October 5, 2023
  • 30 reacties
  • 722 Bekeken

Toon eerste bericht

30 reacties

Tessanne
Moderator
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • November 28, 2025

@XTF nee videobellen werkt zeker niet, bellen via whatsapp ook niet. 

Forum|alt.badge.img+1
  • auteur
  • Actief Simyaan
  • December 1, 2025

@XTF nee videobellen werkt zeker niet, bellen via whatsapp ook niet. 

Duidelijk, maar dat staat niet bij de bundel info..

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • December 1, 2025

XTF, hoe zou jij dat zeggen/vormgeven?

Simyo probeert te zeggen:

“Met 128kbps kan je via chat-apps/mail-apps en dergelijke apps tekstberichten ontvangen en versturen (geen bijlages, geluid, foto's, video's of andere bijlages). Het herbereken van een route via online-navigatie zou ook mogelijk moeten zijn. Hou er rekening mee dat segmenten van kaarten downloaden via 128kbps mogelijk te traag is.

Meer data-intensive applicaties zullen niet werken. Denk hierbij aan het browsen van websites, video’s online bekijken, muziek/radio online beluisteren of social media bekijken.”

Forum|alt.badge.img+1
  • auteur
  • Actief Simyaan
  • December 1, 2025

@Groentjuh 16 KB/s is gewoon waardeloos / nutteloos, volgens mij ben je in (vrijwel) alle gevallen beter af met 1 GB voor dezelfde prijs.

Als Simyo eerlijke bundels wil aanbieden doen ze iets aan die snelheid en/of die hele bundel.

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • December 1, 2025

@Groentjuh 16 KB/s is gewoon waardeloos / nutteloos, volgens mij ben je in (vrijwel) alle gevallen beter af met 1 GB voor dezelfde prijs.

Als Simyo eerlijke bundels wil aanbieden doen ze iets aan die snelheid en/of die hele bundel.

Ik vraag mij ook af en veel mensen deze bundel gebruiken. Voor 10 euro/maand kun je veel meer bij sim-only krijgen. Simyo 400 + 15 GB data + dataplafond is 9,50 euro/maand. Lijkt mij een veel betere deal. Maar prepaid is eigenlijk alleen maar aantrekkelijk als je het NIET gebruikt. Als je dus alleen gebeld wordt en niet zelf belt/SMS t.

Maar dat is een hele andere discussie… Deze discussie gaat volgens mij mening over hoe ze die bundel vermelden.