Beste @Vizsuall in MijnSimyo staat de origineel verstrekte pincode en nooit de door jou gewijzgide pincode om privacy-redenen.
De PUKcode kan dan gebruikt worden als derden, om wart voor reden dan ook, toegang tot jouw telefoon moeten hebben, maar dan moeten die ook wel jouw wachtwoord voor MijnSimyo weten.
Beste @Vizsuall in MijnSimyo staat de origineel verstrekte pincode en nooit de door jou gewijzgide pincode om privacy-redenen.
De PUKcode kan dan gebruikt worden als derden, om wart voor reden dan ook, toegang tot jouw telefoon moeten hebben, maar dan moeten die ook wel jouw wachtwoord voor MijnSimyo weten.
Beste JanD, bedankt voor je reactie. Wat betreft de privacy redenen snap ik, maar dan zou een functie waar ik zelf kan aangeven dat de pin zelf veranderd is wel fijn vinden.
Dat gaat geen enkele provider doen, dus Simyo ook niet. Als je wilt dat je partner je pincode weet, kan je het ook gewoon vertellen natuurlijk. Of ergens noteren waar je partner het ook kan vinden.
Als het aangeven van wensen of ideeën in dit forum niet worden gewaardeerd (waar het volgens mij voor bedoeld is), prima.
Dank voor het reageren allemaal.
Hoi @Vizsuall,
Bedankt voor je bericht. Ik kan mij goed voorstellen dat je deze optie terug zou willen zien en het is een goede suggestie. Je wensen en ideeën delen mag altijd, daar is deze categorie ook voor bedoeld. Maar andere leden mogen ook hun mening uiten . Ik weet zelf niet of dit technisch mogelijk is maar ik zal dit wel op onze interne '’wall of change'’ zetten. Wellicht kan dit geïmplementeerd worden maar dit kan ik uiteraard niet beloven!
Nogmaals bedankt voor je idee!
Groetjes,
Seren