.

Beantwoord

Simyo apps ook in Nederland?

  • 2 februari 2012
  • 12 reacties
  • 2739 Bekeken

Badge +2
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Hallo,
Is het mogelijk de Simyo apps, nu in het Duits, ook voor Nederlandse gebruikers beschikbaar te maken? Ik heb ze geprobeerd maar zijn alleen voor Duitsland blijkbaar. Het ziet er wel handig uit. My Simyo en Simyo sync
http://blog.simyo.de/simyo-iphone-app/
http://www.simyo.de/mobile-welt/sync.html
icon

Beste antwoord door Alex 3 februari 2012, 14:42

Hoi Soli,



De Duitse apps zijn niet geschikt voor de Nederlandse gebruikers. Wellicht dat Simyo in de toekomst ook in app zal ontwikkelen. Dit staat echter nog niet in de planning.



Groetjes,



Alex
Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Soli,

De Duitse apps zijn niet geschikt voor de Nederlandse gebruikers. Wellicht dat Simyo in de toekomst ook in app zal ontwikkelen. Dit staat echter nog niet in de planning.

Groetjes,

Alex
De app Beltegoed Sinopia lijkt te werken om resterende tegoeden te zien.
Soms klopt hij niet, maar dan komt er een update, en dan doet hij het weer.

Deze app is niet van Simyo, maar van D-Centralize.
Reputatie 6
Badge +9
Gelukkig heb je met de iPhone de iCloud Backup waarmee alles maar dan ook alles van je foon veiliggesteld is. Dus zo'n sync App mis ik niet.

Wel heb ik 2 apps gevonden die contact maken met je 'Mijn Simyo' en je zo direct inzicht geven in je gegevens;


In de App Store kun je 2 Apps vinden 'Bundels' (uitgebreider en voor meerdere providers bruikbaar) en 'SimyoBelstatus' (alleen voor Simyo) voor IOS. Beiden Nederlandstalig. Gebruik de zoekfunctie even. Beide Apps geven direct inzicht in het aantal belminuten en MB's dat / die je verbruikt hebt / nog over hebt. Ze zijn zo actueel als de gegevens die je vindt op je persoonlijke 'Mijn Simyo' pagina. Ik weet niet of ze er ook voor Android of een ander OS zijn. Even googlen dus. ;-)

http://lesslines.com/simyo (= SimyoBelstatus website)

Ik vind beiden handig omdat je direct toegang hebt tot je basale gegevens en niet steeds in hoeft te loggen op de website.
Reputatie 7
Badge +9
de leon, kun jij misschien zoiets voor iphone maken?
Reputatie 6
Badge +9
Née groentjuh, dat kan ik niet. Heb trouwens net die sinopia app gekocht in de app store, ondanks dat 'ie daar niet zo een hoge waardering krijgt. Wat ik erg knap vind is dat 'ie al een factuur en een bedrag aangeeft, terwijl ik in Mijn Simyo die factuur nog helemaal niet terug kan vinden. Hoe kan dat ?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi de leon,

Voor zover ik weet, haalt Sinopia de gegevens rechtstreeks van onze website. Wanneer kon je deze gegevens precies via de App terug vinden?

Groetjes,

Alex
Reputatie 6
Badge +9
Hallo Alex, eind juli kon ik al een factuurbedrag terugvinden in de Sinopia App over juli (eerste maand van mijn abo) . Mooi toch? En dat terwijl ik in 'Mijn Simyo' die factuur nog helemaal niet zie. Geen een factuur trouwens want mijn abo is net begonnen. Vind het daarom vreemd. Maar ben wel benieuwd of het factuurbedrag in Sinopia gelijk is aan het bedrag dat ik zometeen vind op jullie rekening. Want als dat zo is, dan is Sinopia dus 'voorspellend'.
Reputatie 5
Badge +10
Mag ik vragen welk bedrag je precies zag staan?
Reputatie 6
Badge +9
Mag ik vragen welk bedrag je precies zag staan?


Yep Alex...hieronder zie je een printscreen.
Beetje groot, kan je het goed zien...;)
Hoe dat bedrag tot stand gekomen is, weet ik niet. Zal wel een combinatie kunnen zijn van aansluitkosten / abo kosten en geld dat ik terugkrijg van de prepaid belbundel??

Ik ben nou toch wel heel benieuwd of die Sinopia app, als een soort Jomanda 😃, het eerder weet te melden dan jullie.

http://i45.tinypic.com/a2xi5y.jpg
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor de informatie de leon. Ik heb een printscreen doorgestuurd naar de technische dienst. De factuur informatie klopt overigens wel.

Jouw factuur is inderdaad gebaseerd op de abonnementskosten, aansluitkosten, verbruikskosten en de verrekening van het beltegoed.

Groetjes,

Alex
Reputatie 6
Badge +9
Bedankt voor de informatie de leon. Ik heb een printscreen doorgestuurd naar de technische dienst. De factuur informatie klopt overigens wel.

Jouw factuur is inderdaad gebaseerd op de abonnementskosten, aansluitkosten, verbruikskosten en de verrekening van het beltegoed.

Groetjes,

Alex


Dus...als ik het goed begrijp Alex is Sinopia inderdaad, als een Jomanda, voorspellend. Halleluja!🆒

http://static2.parool.nl/static/photo/2009/11/1/9/media_xl_161739.jpg
Reputatie 5
Badge +10
Haha. Ik heb de app in ieder geval ook op mijn toestel geïnstalleerd. Zelfde situatie. De technische dienst is in ieder geval aan het controleren of Jomanda hier achter zit ;)

Groetjes,

Alex

Reageer