.

Beantwoord

Mijn KPN netwerk valt uit incl 3G.

  • 18 March 2014
  • 2 reacties
  • 1650 Bekeken

Sinds zaterdagnacht valt mijn netwerk uit. Ik krijg steeds "Geen service" te zien. En als er dan toevallig heel eventjes netwerk is, dan is dat zonder 3G.
Nu heb ik gisteren een mail van jullie gehad dat ik mijn telefoon opnieuw moet opstarten, aangezien jullie mijn simkaart hebben gereset.
Dit heeft niet mogen baten.
Ik moet nu een nieuwe simkaart hebben of er moet een andere manier zijn om mijn netwerk terug te krijgen. En als ik een nieuwe simkaart bij jullie afneem dan moet ik daarvoor betalen, terwijl ik pas een nieuwe heb aangeschaft omdat ik overging van iPhone 4s naar 5s.
Als een nieuwe simkaart de enigste oplossing is, dan  moet het maar...
Mijn simkaart heb ik niet in een andere toestel kunnen testen helaas.
icon

Beste antwoord door Dries 19 March 2014, 10:02

Bekijk originele reactie

2 reacties

Ik heb sinds gisteravond problemen met mijn verbinding.
3G doet het nog wel, maar er staat ook op mijn iPhone dat ik geen service heb.
Als ik handmatig het KPN netwerk selecteer krijg ik de melding:

Beperkt netwerk
Het geselecteerde mobiele netwerk is beperkt. In Instellingen kunt u een ander netwerk kiezen.

Hoe is dit op te lossen?

Mvg,
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Shivania & Wouter123,

Graag heet ik jullie beiden welkom op het forum :)

@Shivania, Ik zie dat je ook via de mail en ook op Twitter contact met ons hebt. Wij helpen je natuurlijk graag, maar het is voor iedereen handiger als je maar via één kanaal contact met ons zoekt. Zo kunnen wij jou, maar ook andere klanten sneller helpen. Charlene helpt jou nu via Twitter en zal dat ook daar afhandelen. Op het forum kan het namelijk een werkdag duren voordat je weer antwoord van ons krijgt.

@Wouter123, Erg vervelend dat je problemen ervaart. Er zijn een paar dingen die gecontroleerd moeten worden. Heb je op één locatie last van het slechte netwerk of op meerdere? Wat je zelf het beste even kunt doen, is synchroniseren met iTunes en daarna je telefoon uit en aan zetten. Helpt dat niet, doe dan de simkaart in een andere telefoon om te kijken of de problemen aanhouden. Als dat zo is, dan is waarschijnlijk je simkaart stuk en kun je een nieuwe op Mijn Simyo bestellen. Als dat niet zo is, dan zijn of je instellingen niet goed of er is een probleem met je telefoon. Check dit forum voor je instellingen. Zou je willen laten weten of het is gelukt?

Reageer