Skip to main content
Beantwoord

kan niet bellen / geen contact met provider

• July 6, 2026
  • 2 reacties
  • 13 Bekeken

Kan niet bellen nadat ik een abonnement heb afgesloten bij Simyo. Ik zie in mijn toestel en op het scherm geen provider , geen 4G of 5G.  Beschik over een IPhone 12

Beste antwoord door Khadija

Hoi ​@FFF,

Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je nog geen netwerk hebt. Goed om te lezen dat je zelf al een aantal stappen hebt geprobeerd.

Zou je het volgende nog willen controleren:

• Ga naar Instellingen > Mobiel netwerk > Netwerkselectie en zet deze weer op Automatisch.
  • Controleer ook of de simkaart goed geplaatst is. Maak je gebruik van een eSIM? Controleer dan onder Instellingen > Mobiel netwerk of deze actief is.

Kun je na deze stappen het toestel even opnieuw opstarten.

Als het daarna nog steeds niet lukt, stuur dan gerust even een privébericht met je telefoonnummer en je persoonlijke gegevens. Dan kijk ik graag met je mee om dit verder op te lossen.

Groetjes,
Khadija

2 reacties

• auteur
  • Beginner
  • July 6, 2026

Ik heb toestel 5 minutes uitgedaan, provider KPN geselcteerd handmatig,  geen vliegtuigstand ,

geactiveerd , bevestiging in de email ontvangen dat ik kan bellen vanaf nu, facturen zijn betaald , ben thuis in Nederland.

Graag advies hoe verder.

Khadija
Moderator
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • antwoord
  • July 6, 2026

Hoi ​@FFF,

Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je nog geen netwerk hebt. Goed om te lezen dat je zelf al een aantal stappen hebt geprobeerd.

Zou je het volgende nog willen controleren:

• Ga naar Instellingen > Mobiel netwerk > Netwerkselectie en zet deze weer op Automatisch.
  • Controleer ook of de simkaart goed geplaatst is. Maak je gebruik van een eSIM? Controleer dan onder Instellingen > Mobiel netwerk of deze actief is.

Kun je na deze stappen het toestel even opnieuw opstarten.

Als het daarna nog steeds niet lukt, stuur dan gerust even een privébericht met je telefoonnummer en je persoonlijke gegevens. Dan kijk ik graag met je mee om dit verder op te lossen.

Groetjes,
Khadija