Wat is de eenvoudigste manier om mijn contactgegevens over te zetten van Samsung Galaxy S3 naar iPhone 5s?
Bladzijde 1 / 1
Hoi mrrose,
Welkom op het Simyo forum!
Er bestaat een app om je gegevens over te zetten naar je nieuwe iPhone. Via deze pagina vind je hier de instructies voor.
Laat je me weten of het gelukt is?
Heel veel plezier met je nieuwe telefoon 😃.
Groetjes,
Estelle
Welkom op het Simyo forum!
Er bestaat een app om je gegevens over te zetten naar je nieuwe iPhone. Via deze pagina vind je hier de instructies voor.
Laat je me weten of het gelukt is?
Heel veel plezier met je nieuwe telefoon 😃.
Groetjes,
Estelle
Deze app is te installeren op de Samsung Galaxy S3, maar op de iPhone 5s zie ik niets gebeuren en daar moet een code verschijnen.Het scherm overstap vanaf Android kan ik niet vinden en is deze app ook voor de Apple in iOS te vinden of is dit niet nodig?
Hoi Mrrose,
Het is belangrijk dat jij jouw nieuwe iPhone nog niet geïnstalleerd hebt. Dit lees je in het eerste punt. Het is dus de bedoeling dat jij jouw nieuwe iPhone nog niet in kunt. Anders zal dit deze eerst weer moeten de-installeren.
Je kunt de gegevens ook handmatig overzetten. Laat je weten of het toch gelukt is?
Groetjes,
Angela
Het is belangrijk dat jij jouw nieuwe iPhone nog niet geïnstalleerd hebt. Dit lees je in het eerste punt. Het is dus de bedoeling dat jij jouw nieuwe iPhone nog niet in kunt. Anders zal dit deze eerst weer moeten de-installeren.
Je kunt de gegevens ook handmatig overzetten. Laat je weten of het toch gelukt is?
Groetjes,
Angela
Ik kan wel de-installeren, want er staat nog bijna niets op.
Maar deze app is de eerste keer ook gebruikt en heeft geen resultaat gegeven.
Wie zegt dat het de tweede keer wel succesvol zal zijn?
De recensie's over deze app zijn ook niet echt lovend.
Daarnaast geeft de handleiding niet aan wat er op de iPhone gedaan moet worden en waar alles te vinden is.
Dus wat is wijsheid?
Maar deze app is de eerste keer ook gebruikt en heeft geen resultaat gegeven.
Wie zegt dat het de tweede keer wel succesvol zal zijn?
De recensie's over deze app zijn ook niet echt lovend.
Daarnaast geeft de handleiding niet aan wat er op de iPhone gedaan moet worden en waar alles te vinden is.
Dus wat is wijsheid?
Hoi mrrose,
Tja, als deze hulp niet toereikend is, durf ik niet te zeggen wat er nu wijsheid is. Mocht je hier extra support bij nodig hebben, dan lijkt me dat je het beste antwoord kunt zoeken bij Apple of Samsung, mede omdat Simyo een Sim Only provider is en we bij Simyo deze toesteltrainingen daarom niet hebben gekregen 😞.
Groetjes, Tiury
Tja, als deze hulp niet toereikend is, durf ik niet te zeggen wat er nu wijsheid is. Mocht je hier extra support bij nodig hebben, dan lijkt me dat je het beste antwoord kunt zoeken bij Apple of Samsung, mede omdat Simyo een Sim Only provider is en we bij Simyo deze toesteltrainingen daarom niet hebben gekregen 😞.
Groetjes, Tiury
?
Sorry Tiury, maar dit is niet het antwoord waar ik op hoopte na weer een dag wachten.
Volgens mij kun je met Sim Only alleen nog niet bellen en heb je daar nog altijd een telefoon voor nodig.
Veel vragen zullen daarom toch gericht zijn op de combinatie met de telefoons.
Via deze weg vragen om de juiste en complete informatie lijkt me daarom toch niet zo gek.
Zeker omdat de contactinformatie van jullie micro- naar jullie nano simkaart gezet moet worden.
Daarom vraag ik om duidelijke aanvullende informatie.
Sorry Tiury, maar dit is niet het antwoord waar ik op hoopte na weer een dag wachten.
Volgens mij kun je met Sim Only alleen nog niet bellen en heb je daar nog altijd een telefoon voor nodig.
Veel vragen zullen daarom toch gericht zijn op de combinatie met de telefoons.
Via deze weg vragen om de juiste en complete informatie lijkt me daarom toch niet zo gek.
Zeker omdat de contactinformatie van jullie micro- naar jullie nano simkaart gezet moet worden.
Daarom vraag ik om duidelijke aanvullende informatie.
Hoi mrrose,
Ik begrijp dat je liever een ander antwoord ontvangt. Als Sim Only provider zijn wij vooral gespecialiseerd in de simkaart en het netwerk. Telefoons leveren we nauwelijks zoals je kunt zien in onze Telefoonshop.
De telefoons die je gebruikt zijn niet via ons besteld. We zijn hierin niet gespecialiseerd. Natuurlijk weten we het één en ander en zoals je ziet hebben we geprobeerd om je probleem te verhelpen. Wat je vraagt is waarschijnlijk wel mogelijk, maar is vermoedelijk een telefooninstelling waar wij (nog) niet van op de hoogte zijn. Wat je het beste op dit moment kan doen is of bijvoorbeeld naar een Apple / Samsung store gaan of navraag doen bij je telefoonleverancier. Zij weten veel meer af van instellingen en handige trucjes op je telefoon.
Hou je ons op de hoogte?
Ik begrijp dat je liever een ander antwoord ontvangt. Als Sim Only provider zijn wij vooral gespecialiseerd in de simkaart en het netwerk. Telefoons leveren we nauwelijks zoals je kunt zien in onze Telefoonshop.
De telefoons die je gebruikt zijn niet via ons besteld. We zijn hierin niet gespecialiseerd. Natuurlijk weten we het één en ander en zoals je ziet hebben we geprobeerd om je probleem te verhelpen. Wat je vraagt is waarschijnlijk wel mogelijk, maar is vermoedelijk een telefooninstelling waar wij (nog) niet van op de hoogte zijn. Wat je het beste op dit moment kan doen is of bijvoorbeeld naar een Apple / Samsung store gaan of navraag doen bij je telefoonleverancier. Zij weten veel meer af van instellingen en handige trucjes op je telefoon.
Hou je ons op de hoogte?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.