.

Beantwoord

Geen 3G op iPhone 4 ondanks tips en tricks via dit forum

  • 25 September 2013
  • 7 reacties
  • 6033 Bekeken

Badge
 Omdat ik met dezelfde problemen te kampen heb heb ik alle tips en tricks van dit topic uitgevoerd.
https://forum.simyo.nl/internet-62/mobiel-internet-op-iphone-4-werkt-niet-13855/
Bovendien heb ik de simcard er uit gehaald, aan en uit gezet na het connecten met itunes, etc etc. Ook alles vergeleken met de iphone van min man die ook onder simyo gewoon 3G ontvangt, maar ik krijg alleen internet via wifi. 
Onbegrijpelijk omdat mijn telefoon al jaren via t-mobile gewoon goed gefunctioneerd heeft.. overigens werd de sms die ik net probeerde te sturen naar 1300 ook niet afgeleverd.
icon

Beste antwoord door Natascha 26 September 2013, 13:33

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge
OOk net ios 7 geinstalleerd en t-mobile profile verwijderd.. en nog niets.
Reputatie 7
Badge +9
Staat de optie: "Internet op mobiel - Nederland" aan op mijn simyo? Als die uit staat, dan mag je van simyo er niet op en gaat het met geen enkele set instellingen lukken.
Als hij wel aanstaat: Uitzetten, uitloggen bij mijn simyo, 5 minuten wachten, inloggen, optie weer aanzetten. Na een toestel herstart wil het dan wel eens werken. Mocht dit het ook niet oplossen, dan zal een moderator even in het systeem kijken of alles daar klopt.
Badge
ok had hem snel aan en uit gezet maar ga het nu met 5 min er tussen proberen en herstart.. thanks
Badge
Ook dat helpt niet.
Reputatie 7
Badge +9
Kan je jouw simkaart even omwisselen met die van je man? Dus even swappen tussen de toestellen.  Eens kijken wat dat oplevert.
Badge
Dat was ook mijn idee, maar inmiddels is het probleem opgelost.. toen ik wilde bellen kwam ik er achter dat ook dat niet ging en ik kreeg de tekst, wegens administratieve redenen is uw nummer geblokkeerd.. vreemd.. gebeld met de helpdesk en mijn simcard was niet aangemeld bij KPN, wat daarna door de helpdesk is gedaan. Waarschijnlijk had dit te maken met nummerbehoud.. dus mocht nog iemand dit hebben.. check even of je kunt bellen en sms-en.. bedankt voor jullie reacties. groetjes
Badge +6
Dat was ook mijn idee, maar inmiddels is het probleem opgelost.. toen ik wilde bellen kwam ik er achter dat ook dat niet ging en ik kreeg de tekst, wegens administratieve redenen is uw nummer geblokkeerd.. vreemd.. gebeld met de helpdesk en mijn simcard was niet aangemeld bij KPN, wat daarna door de helpdesk is gedaan. Waarschijnlijk had dit te maken met nummerbehoud.. dus mocht nog iemand dit hebben.. check even of je kunt bellen en sms-en.. bedankt voor jullie reacties. groetjes

Hoi Astridmo,

Fijn om te lezen dat het probleem is opgelost 🙂.

@ Groentjuh & De Leon bedankt voor meedenken.

Reageer