.

Beantwoord

3g werkt niet op iphone 4s met ios 7

  • 6 May 2014
  • 3 reacties
  • 1545 Bekeken

Hallo ik heb 3 vragen,

Ik heb sinds gisteren een sim only abbonnement bij jullie, maar ik krijg de 3g niet aan de praat.
Ik heb dus een iphone 4s met ios 7.
Mijn abbonnement is 500 MB per maand.
Ook heb ik een smsje met ja naar 1300 gestuurd, maar toen kreeg ik dit antwoord: Het is helaas niet mogelijk om uw telefoon te configureren. Voor assistentie kunt u contact opnemen met Customer Support. /Simyo.

Mijn tweede vraag is dat ik even bij mijn verbruik van deze maand zat te kijken, en in dit verbruik staat dat ik 3 keer een smsje naar de UK heb verzonden naar het nummer 00447786205094, maar dat heb ik helemaal niet gedaan.

Mijn derde vraag was of facetime geld kost, dat las ik ergens op een forum?

in afwachting van uw antwoord,

Paulien
icon

Beste antwoord door Ernst 7 May 2014, 14:47

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi paulie, welkom op het Simyo forum :)

In je gegevens zie ik dat je inmiddels al een beetje data hebt verbruikt, betekent dit dat je het internet aan de praat hebt gekregen?
Als dat per ongeluk was, neem dan eens een kijkje hier, daar vind je de juiste instellingen.

Je tweede en derde vraag combineer in even, want die hebben met elkaar te maken.
Elke keer als je je simkaart in je iPhone doet, of als je Facetime activeert in je instellingen, wordt er een SMS bericht gestuurd naar 00447786205094. Dit doet je iPhone automatisch, zo is ie geprogrammeerd door Apple. Dat smsje zorgt er voor dat Facetime geactiveerd wordt en je dat kunt gebruiken.
Verder maakt Facetime gebruik van 3G, en wordt het als zodanig berekend. Als internetgebruik dus.

Heb ik je vragen zo duidelijk beantwoord?
Hallo,

Klopt, ik heb het internet inderdaad aan de praat gekregen.
Oké, ik snap het. Dus je kunt facetime niet via wifi gebruiken.

Bedankt voor je hulp

groeten Paulien.
Reputatie 2
Badge +6
Hallo,

Klopt, ik heb het internet inderdaad aan de praat gekregen.
Oké, ik snap het. Dus je kunt facetime niet via wifi gebruiken.

Bedankt voor je hulp

groeten Paulien.


Hoi paulie,

Fijn dat je internet aan de praat hebt gekregen 🙂 Je snapt het nog niet helemaal 😉 Facetime gaat over internet. Je kunt Facetime dus gewoon via wifi gebruiken. Alleen de 'activatie-sms' gaat niet over wifi, maar wordt als sms verstuurd.

Heb ik je dat zo goed uitgelegd?

Reageer