Skip to main content

.

Hoi,



Ik heb gisteren mijn nieuwe simkaart ontvangen van Simyo nadat mijn nummer was overgezet vanaf Tele2. Eerst werkte mijn 3G gewoon perfect maar nadat ik dus over ben gestapt heb ik ook alle instellingen weer goed gezet maar het 3G 'logo' wil maar niet verschijnen en ik heb dus ook geen internet zonder WIFI. Ook heb ik een SMS gestuurd naar 1300 maar deze verzend niet.



Groetjes,
Welk toestel heb je precies? Misschien dat sommige instellingen op je toestel nog niet kloppen of staat de optie "Internet op je mobiel" op mijn simyo niet aan.

Misschien heb ik ook iets aan dit topic. Hierin staan een mogelijke hoop oplossingen.
Natuurlijk, had ik erbij moeten vermelden. Ik heb een iPhone 4. Ik heb ook al meerdere malen mijn toestel opnieuw aangezet en de instellingen totaal gereset. Ook staat de optie internet op mijn simyo gewoon aan. Het enige probleem is dat het 3G logo gewoon niet bovenin beeld verschijnt. Maar thanks voor het topic!
Nee, ook die oplossingen werken niet. Het enige probleem is dat het logo gewoon niet verschijnt en de 3G dus niet werkt. Iemand ideeën?
Ook na meerdere malen bellen met de klantenservice, het resetten van mijn gehele iphone het resetten van de instellingen werkt het nog steeds niet. De simkaart ook geprobeert op een andere iphone 4 maar daarop werkt het ook niet. Bij de klantenservice zeggen ze dat ze er niets aan kunnen doen, maar het lijkt me sterk dat mijn telefoon die voor kort (voor de overstap) perfect werkte nu ineens 'kapot' is. Heeft er iemand ook nog maar enige oplossing. Eigenlijk is het enige probleem dat het 3G logo gewoon niet verschijnt en er dus geen netwerkverbinding gemaakt kan worden...
Hi nielsbeks, welkom op ons forum :)



In je gegevens zie ik dat je inderdaad nog steeds geen data hebt verbruikt... :(



Wil je bij Instellingen > Mobiele netwerk > Mobiel datanetwerk eens checken wat er staat?

Als er bij APN 'internet' staat, er bij gebruikersnaam en wachtwoord niets, zou het moeten werken.



De bovenste 2 optie bij Mobiel netwerk horen overigens beiden aan te staan: Mobiele data en Schakel 3G in.



Kun je ons laten weten of het lukt?



Groentjuh; dank voor het meedenken!
Hi nielsbeks, welkom op ons forum :)



In je gegevens zie ik dat je inderdaad nog steeds geen data hebt verbruikt... :(



Wil je bij Instellingen > Mobiele netwerk > Mobiel datanetwerk eens checken wat er staat?

Als er bij APN 'internet' staat, er bij gebruikersnaam en wachtwoord niets, zou het moeten werken.



De bovenste 2 optie bij Mobiel netwerk horen overigens beiden aan te staan: Mobiele data en Schakel 3G in.



Kun je ons laten weten of het lukt?



Groentjuh; dank voor het meedenken!







Hoi Ernst,



Hier had ik natuurlijk aan gedacht haha, dit kreeg ik ook bij de klantenservice te horen en ik heb ze zo ingesteld via de mail die ik na het bellen van de service heb gekregen. Ik heb echt geen idee, het ligt ook niet aan de telefoon aangezien hij ook op een andere iphone niet werkte. Ondertussen ben ik best wel hopeloos aangezien ik alles heb geprobeerd 😞
Bij de klantenservice geven ze ondertussen mijn toestel de schuld, om dit uit te sluiten heb ik het dus geprobeerd op een andere iPhone 4 en ook daarop werkt het niet. Zou het dan toch aan de simkaart liggen? Graag antwoord van een medewerker van Simyo.
Bij de klantenservice geven ze ondertussen mijn toestel de schuld, om dit uit te sluiten heb ik het dus geprobeerd op een andere iPhone 4 en ook daarop werkt het niet. Zou het dan toch aan de simkaart liggen? Graag antwoord van een medewerker van Simyo.



Hoi nielsbeks,



We hebben je vanochtend een sms gestuurd, heb je die ontvangen? Er is contact geweest met onze netwerkspecialisten. Zij hebben aangegeven dat er een datablokkade op je aansluiting zat 😕 Dit komt echt bijna nooit voor. De reden hiervan is ook niet bekend... Vandaar dat alle medewerkers de antwoorden gaven die ze hebben gegeven.



De blokkade is inmiddels verwijderd en je zou nu moeten kunnen internetten. Zou je willen laten weten of dat inderdaad klopt? Als het niet werkt, mag je mij ook een privébericht sturen. Ik zal het dan voor je oppakken om ervoor te zorgen dat het wel lukt 🙂
Hallo,



Ook ik heb hetzelfde probleem. Gisteren is mijn abonnement ingegaan en dus mijn nieuwe simkaart in mijn iPhone 4 geplaatst. Echter heb ik dus ook geen internet. Alles staat aan en in MijnSimyo het internet in het binnenland ook.
Hoi Nicole74441,



Welkom op het forum :)

Bij een iPhone 4 is dit een handige truc:



Houd de aan/uitknop en de ronde knop ingedrukt, tot het appeltje verdwijnt en weer verschijnt. Dan gaat het toestel zich opnieuw aanmelden op het netwerk.



Ik hoor graag van je of je daarna wel verbinding met 3G krijgt.

Laat je het hier weten?



Groetjes, Charlene
Hier hetzelfde, iphone4s en internet en 3g werkt niet, geprobeerd met en zonder KPN en password.
Hier hetzelfde, iphone4s en internet en 3g werkt niet, geprobeerd met en zonder KPN en password.



Hoi Bebri, welkom op het forum!



In je gegevens zie ik dat je vanmorgen ook hebt gemaild met deze vraag. In de mail ben je verwezen naar de spiksplinternieuwe Tweakker site.

Heeft dit geholpen?

Reageer