.

Beantwoord

Zijn al mijn MB's voor deze maand al verbruikt?

  • 21 July 2016
  • 7 reacties
  • 298 Bekeken

Badge
Hallo,
Ik heb deze maand 1000 mb gratis aan mijn bundel toegevoegd gekregen. Nu had ik al 200 mb in mijn bundel dus dat betekent dat ik 1200 mb aan internet heb deze maand. Ik kreeg net een bericht dat mijn internet voor 80 % op is. Dit geld alleen voor die 200 mb. Mag ik nu, als ik het bericht krijg dat ik al mijn internet heb verbruikt voor deze maand, door internetten zonder extra kosten? Want ik heb nog 1000 mb als ik mijn normale bundel gebruikt heb.

Wouter
icon

Beste antwoord door Sean 22 July 2016, 14:09

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Als je bundel van 200 op is, dan kun je verder gaan met de extra 1000 mb bundel.

Weet je zeker dat de 80% melding voor de 200 mb bundel is en niet voor de totale 1200?
Badge
Ja, bij verbruik staat 163 mb verbruikt, wat ongeveer 80% is van 200
Reputatie 7
Ok, ik heb geen ervaring met de gratis 1000 MB, maar wordt deze niet getoond in je Mijn Simyo (app)?
Badge
Jawel, er staat dat ik nu nog 1037 mb heb
Reputatie 7
Dan is het duidelijk lijkt mij. Dan krijg je bij een eenmalige gratis 1000 MB een verwarrende 80% waarschuwing.
Badge
Denk t ook
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Wouter van Vlerken,

Welkom op het Simyo forum.

Wat leuk dat je deze maand extra MB's hebt!

Ik heb je gegevens erbij gepakt, en je hebt inderdaad nog ruim 1000 MB over. De waarschuwing die jij hebt ontvangen is gekoppeld aan je originele bundel van 200 MB. Je zult dus ook een sms ontvangen, zodra deze bundel voor 100% is opgebruikt. Je kunt daarna gewoon door internetten en gebruik maken van je Simyaardagscadeau ;)

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Sean

@RicoK, bedankt voor je hulp!

Reageer