.

Beantwoord

Wordt mijn internetbundel direct toegevoegd?

  • 9 July 2016
  • 2 reacties
  • 288 Bekeken

Ik heb vorige maand mijn internetbundel uitgezet omdat ik twee maanden in het buitenland ben. Ik wil volgende maand vanaf de 8e augustus weer een internetbundel aanzetten. Moet ik dat in juli aanpassen en gaat ie dan 1 augustus in of hoef ik hem pas 8 augustus weer aan te zetten omdat ie dan direkt ingaat? Ik las in de voorwaarden dat ie alleen de eerste keer direkt ingaat, klopt dat? Dank!
icon

Beste antwoord door Groentjuh 9 July 2016, 10:40

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Als je geen internetbundel hebt, gaat de internetbundel per direct in. Dit geld in jouw geval, want ik lees in jouw post dat jouw internetbundel nu uit staat. Je betaald dan alleen voor de dagen dat het hem hebt, dus de helft van de maand kost de helft.

Als je al een internetbundel hebt, dan gaat een andere internetbundel pas de eerste van de volgende maand in.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Gnozepperd,

Welkom op het Simyo forum.

Wat leuk dat je twee maanden in het buitenland bent 🆒

Ik zie dat je vraag al beantwoord is door Groentjuh. Als je voor het eerst een internetbundel aanschaft, wordt deze direct aan je abonnement toegevoegd. Dit geldt ook wanneer je tijdelijk je internetbundel hebt verwijderd. Je kunt dus gewoon op 08 augustus je internet aanzetten. Deze internetbundel zullen wij naar rato in rekening brengen :)

Heb je hier verder nog vragen over?

Groetjes,
Sean

@Groentjuh, bedankt voor je antwoord!

Reageer