.

Beantwoord

wel mail ontvangen maar niet verzenden?

  • 20 July 2014
  • 6 reacties
  • 515 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb een htc m8 , die ben ik aan instellen, nu kan ik wel mail ontvangen maar niet verzenden, krijg foutmelding dat de server niet reageert, 
Kunnen jullie mij helpen met de instellingen, of moet ik nog ergens anders iets instellen buiten de account instellingen om,

BVD ANTON
icon

Beste antwoord door Charlene 21 July 2014, 17:52

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge +8
Hoi anton1965,

Die instellingen kun je opvragen bij je emailprovider. Wat gebruik je voor email?

Groetjes,
Charlene
Badge
Hoi anton1965,

Die instellingen kun je opvragen bij je emailprovider. Wat gebruik je voor email?

Groetjes,
Charlene


hallo,ik heb ziggo,ik weet niet wat ik fout doe,volgens mij heb ik het goed ingevuld,mss moet ik onder instellingen van mijn mobiel ook nog iets veranderen of instellen??
Badge
Hoi anton1965,

Die instellingen kun je opvragen bij je emailprovider. Wat gebruik je voor email?

Groetjes,
Charlene


hallo,ik heb ziggo,ik weet niet wat ik fout doe,volgens mij heb ik het goed ingevuld,mss moet ik onder instellingen van mijn mobiel ook nog iets veranderen of instellen??



Hallo Charlene,

Het probleem is opgelost,

Gr Anton
Reputatie 6
Badge +10
Hoi anton1965,

Bedankt dat je even laat weten dat je een oplossing hebt gevonden. Wil je ons laten weten hoe je het hebt opgelost? Daar kun je misschien weer andere mensen mee helpen! 😃
Badge
Hoi anton1965,

Bedankt dat je even laat weten dat je een oplossing hebt gevonden. Wil je ons laten weten hoe je het hebt opgelost? Daar kun je misschien weer andere mensen mee helpen! :D


Hallo,

Ik had zelf een foutje gemaakt,
 gr anton
Reputatie 6
Badge +10
Hoi anton1965,

Kan gebeuren 😉 Bedankt voor je terugkoppeling.

Reageer