Al geruime tijd ben ik een tevreden klant van Simyo.
Deze maand ben ik echter over mijn internetbundel heen gegaan, wat me flink op kosten heeft gejaagd. Via deze weg wil ik daarover mijn ongenoegen uitspreken.
Voor een bedrag van vijf euro is het mogelijk om 500 MB bij te kopen. Buiten de bundel kost 1 MB 15 eurocent. Buiten de bundel betaal je dus maar liefst vijftien euro voor 100 MB, terwijl dit slechts één euro kost als je voor vijf euro 500 MB hebt bijgekocht. Ik vind dit verschil echt buitenproportioneel en ik kan mij niet voorstellen dat het voor Simyo verschil maakt. Daarnaast wil ik opmerken dat ik weliswaar een bericht heb gekregen dat ik mijn MB's verbruikt had, maar toen ik in mijn Simyo app ging kijken naar hoeveel MB's ik al buiten mijn bundel had gebruikt, stond daar een ander aantal dan toen ik een paar uur later thuis keek. In die tussen tijd had ik geen internet gebruikt. Naar mijn idee is de Simyo app dan ook niet helemaal up to date.
Als laatste wil ik benadrukken dat ik zoals gezegd over het algemeen een tevreden klant ben. Om die reden heb ik dan ook mijn abonnement bij Simyo verlengd met een jaar en heb ik vanaf januari 1000 MB in plaats van 500 MB per maand. Nu heb ik een mail ontvangen dat ik volgende maand 1000 MB cadeau krijg, waarvoor dank. Deze 2000 MB zal ik echter nooit geheel gaan gebruiken in één maand. Om die reden wil ik verzoeken, éénmalig, om die 1000 MB voor mijn gebruik van afgelopen maand te benutten. Ik vind dit niet onredelijk gelet op het buitengewoon hoge bedrag dat jullie voor 1 MB buiten de bundel vragen. Wellicht hebben jullie de kerstgedachte nog in het achterhoofd en ik zou heel graag ook als tevreden klant het nieuwe jaar ingaan. Ik hoop dat jullie mijn verzoek willen honoreren. Ik kan verzekeren dat het volgend jaar niet meer zal voorkomen dat ik over mijn internetbundel zal heengaan.
Ik zou het een mooi gebaar van jullie vinden en wacht jullie reactie met grote belangstelling af.
Vriendelijke groet,
Myrthe
Beste antwoord door Jihane
Bekijk originele reactie