.

Beantwoord

wat is de meest gangbare internetbundel? hoeveel mb?

  • 16 March 2014
  • 7 reacties
  • 1087 Bekeken

Ik wil graag weten hoeveel mb gemiddeld gebruikt word?
En wat gaat het kosten als ik in duitsland gebruik maak van internet?
icon

Beste antwoord door Groentjuh 16 March 2014, 15:42

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Het gemiddelde is moeilijk te bepalen. Het is erg afhankelijk van de gebruiker en zijn gebruik. Iemand, die de veel websites met zijn smartphone bezoekt, gebruikt meer dan iemand die enkel whatsapp en email gebruikt. Het voordeel is dat je bij simyo elke maand je bundel kan wijzigen. Je kunt dus bijvoorbeeld bij 1000MB starten en na een maand terug gaan naar 500MB of 200MB. Je kunt het beter bij de eerst bundels wat overhouden, dan dat de bundel niet groot genoeg blijkt.

Het internetten in Duitsland kost € 0,55 per MB. Er zijn geen databundels voor in het buitenland.
Badge +8
Hoi Mitzy01,

Groentjuh heeft je al een goed antwoord gegeven. Het ligt heel erg aan waar je internet voor wilt gebruiken, welke bundel het beste bij je past. De meest gekozen bundel bij een abonnement is die van 1000MB. Dat is een mooie ruime bundel voor de meeste mensen, zodat ze niet gauw aan buiten bundel kosten hoeven te denken.
Ik zie dat jij ingelogd bent met een Prepaid aansluiting, daar heb je iets andere bundels voor. Dit zijn allemaal vrij kleine bundels, dus als je echt flink internet wilt gaan gebruiken is overstappen naar sim only misschien iets om te overwegen.

Waar gebruik jij internet op je telefoon het meeste voor?

Groetjes,
Charlene
Hallo,

Dank u allen voor het antwoorden op mijn vragen...
Ik werk namelijk in duitsland maar heb daar geen wifi of internet verbinding, dus wil
ik misschien overwegen om internet te nemen op mijn mob telefoon.
Maar ik weet niet of dat zo voordelig is, en hoeveel MB ik dan moet hebben.

Ik zou hem gebruiken voor wat te Googlen en op FB verder eigenlijk niet.


groetjes Mitzy01
Badge +6
Hoi mitzy01,

Als je aan het overwegen bent om een internetbundel aan te schaffen voor in Duitsland, dan heb je helaas niets aan onze internetbundels, omdat, zoals Groentjuh al aangaf, deze niet geldig is voor verbruik in het buitenland, alleen voor verbruik in Nederland.
Oftewel wanneer je in Duitsland gebruikt maakt van mobiel internet betaal je altijd €0,55 per MB.

Daarnaast is het zelfs met een prepaid aansluiting überhaupt niet mogelijk om gebruik te maken van internet in het buitenland helaas 😞
hallo  is het met sim only wel  mogelijk om in Duitsland  te internetten ?
anders heb ik daar weinig aan.
Reputatie 7
Badge +9
Het kan wel, als je de optie "internet op je mobiel - buitenland" op mijn simyo aanzet. Het internetten in het buitenland is echter duur met 0,55 euro per MB! Het valt in geen van Simyo's bundels, dus voordeliger kan op dit moment niet bij Simyo. Dus beperk je gebruik zo veel mogelijk als je het doen!
Reputatie 5
Badge +11
Hi mitzy01,

Het klopt wat Groentjuh aangeeft, probeer dus zoveel mogelijk van WiFi gebruik te maken!

Reageer