.

Beantwoord

Wat gebeurt er met de MB's die over zijn?

  • 2 June 2015
  • 9 reacties
  • 335 Bekeken

Ik had in het verleden mb`s over waar blijven die als de maand voorbij is.
Nam ze niet mee naar de volgende maand.
Dus het gevolg dat ik geen internet meer op mijn mobiel heb onderweg.
Alleen nog maar wiffie.
Oja ik heb pripaid.
icon

Beste antwoord door Scotsman 3 June 2015, 10:56

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge +1
Als je bundel verloopt na een maand bijvoorbeeld dan zijn de overgebleven MBs of minuten weg. Dit is ook zo met een sim only van simyo. De minuten of MBs die over zijn, zijn weg.
Dat is toch kort door de bocht gezien diefstal.

Dus de heren en dames snappen nu wel dat ik geen mb's koop om weg te geven
Hallo,

Op zich heel vervelend en begrijpelijk, uw reactie. Er is echter een maar en dan laat ik mij van de kritische kant uit.

Bij aankoop van de bundels bent u zelf akkoord gegaan met de voorwaarden die Simyo daar aan stelt.
Het is dan ook aan aan de klant om de aangekochte MB's of belminuten (algemeen gesproken) volledig te gebruiken of niet.

Er staat dan ook dan de bundel een maand geldig is. Er kan dan ook niet gesproken worden over diefstal.

Een moderator kan u het fijne vertellen 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Er is inderdaad geen sprake van diefstal. Bij diefstal gaat het om bezit, of eigendom dat door een onverlaat wordt gestolen. Een bundel belminuten is geen bezit, het is het recht om een x aantal belminuten (of MBs) te mogen "consumeren" voor een vooraf overeengekomen prijs en gedurende een bepaalde tijd. Als die tijd voorbij is, of als de bundel op is, dan kun je niet meer gebruik maken van die bundel. Ook wanneer de geldigheid van de bundel is verlopen terwijl je nog wel een paar belminuten of MBs over hebt.
Laat maar we komen er hier toch niet uit.
"We" komen er idd niet uit. Scotsman heeft volkomen gelijk, kon ik maar 2 duimpjes zetten:).
Niettemin begrijp ik wel wat je denkt. Stel 1000MB betaalt, 600 verbruikt.
Jij zou dan de overige 400 mee willen nemen naar de volgende maand(en).
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Peerke43,

Leuk dat je je vraag hier op het forum stelt:)

Je ziet dat medegebruikers je direct helpen door je vraag goed te beantwoorden.
Echter heeft Scotsman het exact correct verwoord. Vandaar dat ik zijn antwoord ook heb gemarkeerd;)

Is alles je zo duidelijk?

@iedereen Bedankt voor jullie hulp en bijdrage!
Laat maar...ik wil niet eens meer internet onderweg.
Mis gelopen kans voor Simyo.

Closed.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Peerke43,

Jammer dat we deze kans zijn misgelopen bij je. Mocht het ooit komen dat je mb's langer dan een maand houdbaar zijn, hoor je het van ons.:8

Groetjes, Tiury

Reageer