.

Beantwoord

Wanneer kan ik mijn internet weer aanzetten?

  • 7 May 2015
  • 5 reacties
  • 106 Bekeken

Hoi Simyo,

Ik heb nu ongeveer een jaar een abonnement bij jullie (denk ik, haha)
Ik kreeg 28 april een smsje dat ik mijn data verbruikt had, waarna ik netjes mijn internet heb uitgezet en niet meer heb aangehad. Ik heb dus alleen Wifi waar ik nu gebruik van kan maken. Nu wilde ik weten:
als ik op de site mijn verbruik opzoek, wordt deze weergeven van de 1ste van de maand tot de 31ste. Alleen mijn factuur wordt afgeschreven op de derde donderdag van de maand. Wanneer begint mijn nieuwe maand nu eigenlijk? Wanneer kan ik mijn internet weer veilig aanzetten? Is dat nadat de factuur is afgeschreven of op de eerste van de maand? (dus afgelopen 1 mei?)
Ik durf mijn internet niet zomaar meer aan te zetten omdat ik bij een andere provider als eens enorme rekeningen gehad heb.
Ook staat er bij mijn huidige verbruik dat ik nog maar weinig belminuten heb, dus het is me niet helemaal duidelijk wanneer mijn nieuwe 'voorraad' belminuten weer beschikbaar is.
Hoop dat iemand het kan uitleggen!
Alvast bedankt!

Groetjes, Sanne
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 8 May 2015, 11:41

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo Sanne,

Welkom op het Simyo Forum.

Altijd op de eerste dag van de nieuwe maand worden de bundels gereset en krijg je weer als je een bundel van 500 mb en minuten hebt ook weer 500 mb en of 500 minuten. Hoeveel je krijgt ligt aan welke bundels je hebt gekozen.
De bundels eindigen op de laatste dag van de maand (31 mei deze maand).
Je kunt dus veilig 1 mei of 1 juni vanaf 0:00 uur in de avond weer het internet actief maken via Mijn Simyo.

Heb ik je zo goed geholpen?
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Sanne789, welkom op het Simyo forum!

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Internet. Andere forumgebruikers met een soortgelijke vraag kunnen je topic zo sneller vinden.

Leuk om te zien dat maikel.twinnie al heeft gereageerd op je vraag. Je krijgt inderdaad elke eerste van de maand nieuwe belminuten en MB’s. Vanaf 1 mei kon je je nieuwe internetbundel gebruiken 🙂

Top om te zien dat je zo bewust bent van je dataverbruik! Het is inderdaad verstandig om alles goed bij te houden 😳 Als je nog meer inzicht wil in je dataverbruik dan kun je ook ons blog Nooit meer over je mobiele datalimiet heen lezen.

Op je Mijn Simyo app en op je Mijn Simyo pagina > Overzicht > Deze maand heb ik nog kun je zie hoeveel belminuten en MB’s je hebt voor deze maand. Zo blijf je ook altijd op de hoogte van je verbruik.

Is je vraag zo beantwoord?

@maikel.twinnie; dankjewel voor je uitgebreide antwoord 🙂
Hoi Maikel en Naomi,

Bedankt voor jullie snelle reacties! Zo is het inderdaad duidelijk voor mij :)
Super bedankt!

Groetjes,
Sanne
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Sanne789,

Top dat het duidelijk is en graag gedaan natuurlijk 😳 Geniet van je weekend!

Hopelijk zien we je weer terug op het forum 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Sanne,

Graag gedaan.

Misschien tot een volgende keer op het forum.

Reageer