.

Beantwoord

Waarom zie ik mijn 1000 MB kado niet?

  • 1 April 2016
  • 6 reacties
  • 265 Bekeken

Volgens mijn email kreeg ik 1000 mb kado, dit is echter niet zichtbaar op mijn simyo 😞
Bij mijn partner is het wel zichtbaar, dus het is toch geen 1 april-grap?
icon

Beste antwoord door Caspar 2 April 2016, 19:08

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Tantemeef,

Welkom op het forum!

Wat vervelend dat je je cadeautje nog niet ziet. Dat soort 1 april grappen kennen wij niet bij Simyo.

Ik zie inderdaad dat je een e-mail hebt gekregen over je gratis 1000 MB. Kijk je in de Simyo App?Zo ja, heb je daarvoor de nieuwste update gedownload? Op oudere versies is het niet altijd te zien namelijk.

Het kan trouwens ook wat vertraging hebben voordat het op Mijn Simyo staat. Of zie het nog steeds niet?

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Caspar
Hoi Caspar,

Dank je wel voor je reactie. Ik heb inderdaad eerst de app geupdate en helaas pindakaas, net even gekeken, het is nog steeds niet zichtbaar! :-(
Groetjes,

Mavis
Hoi Tantemeef. (Originele naam☺)


Op Mijn Simyo, dus niet de app, staat het daar ook niet?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Tantemeef,

Wat vervelend dat je het nog niet ziet staan!

Ik heb even wat onderzoek gedaan in het systeem en zie dat jij 2 telefoonnummers hebt onder hetzelfde mailadres geregistreerd. Op het nummer waarmee je bent geregistreerd op het forum en waar je dus geen MB's ziet staan, zijn inderdaad geen extra MB's toegevoegd. Op je andere telefoonnummer wel. Sorry voor de verwarring!

Het andere telefoonnummer heeft ook een sms'je van ons ontvangen ter bevestiging. Weet je om wel nummer het gaat?

Groetjes,
Angela
Hoi Angela,

Dan is het naar een nummer zónder internet abonnement gegaan. De andere nummers zijn van mijn kinderen, die mogen van mij alleen middels de wifi internetten.
Dus dan hebben we er niet veel aan. :-(
Maar bedankt dat je het hebt uitgezocht, ik zou er zelf niet op gekomen zijn!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Tantemeef,

Gelukkig heeft inspecteur Angela voor wat duidelijkheid gezorgd 😉! Toch erg jammer dat je kinderen geen gebruik kunnen maken van deze gratis MB's. Gelukkig krijgt iedereen een Simyaardag cadeautje in de maand waarin zij klant zijn geworden, dus als het goed is komt die van jou er aan 🙂.

Groetjes, Tiury

Reageer