.

Beantwoord

Waarom werkt mijn mobiele data niet?

  • 23 November 2015
  • 5 reacties
  • 209 Bekeken

Ik heb data gebruik op telefoon aanstaan, maar heb geen verbinding. Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Ray 24 November 2015, 09:02

Bekijk originele reactie

5 reacties

Data op mijn Simyo staat ook aan, Telefoon al een keer aan en uit gezet. Helaas zonder resultaat.
Ik denk dat je APN instellingen niet goed zijn.

Omdat ik niet weet wat voor toestel je hebt kun je het beste even hier kijken en als je toestel er niet bij staat maar wel weet hoe je het moet doen, kun je hier kijken.

Laat je weten of het gelukt is?
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Robby63,

Welkom op het Simyo forum!

Raytje heeft je al heel goed antwoord gegeven, bedankt daarvoor 😃. Voor de zekerheid heb ik de internetoptie gereset. Als je de APN instellingen gecheckt hebt, kun je je telefoon opnieuw opstarten.

Laat je even weten of je nu wel kunt internetten?

Groetjes,
Estelle
Mijn ANP instellingen stonden inderdaad niet goed ingesteld. Deze waren verwijderd na een totale reset door de servicedienst omdat mijn toestel een aantal weken totaal vastgelopen was. Dank voor jullie goede en duidelijke info. Ik kan weer op internet met via data gebruik.

Vriendelijke groet, Robby
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Robby,

Helemaal goed! Ik denk dat ik namens Raytje en Estelle kan zeggen: Graag gedaan! Heel fijn dat je ons nog even hebt laten weten dat je weer gebruik kunt maken van het internet. Dat vinden we leuk om te lezen.

Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden!

Groetjes,
Angela

Reageer