.

Beantwoord

Waarom werkt mijn internet niet goed?

  • 19 February 2016
  • 3 reacties
  • 131 Bekeken

Badge
Hallo, zeer regelmatig (meerdere keren per dag en op verschillende plekken), heb ik wel h+ bereik, maar geen internet. Ik krijg dan de melding dat ik geen verbinding heb, appjes worden niet verstuurd/ontvangen etc. Hebben jullie enig idee wat het probleem kan zijn? Ik heb een samsung S6. Met wifi nooit problemen. Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Sean 19 February 2016, 15:26

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi Jessica,

Wat vervelend dat je niet altijd gebruik kunt maken van internet. Ik heb je aansluiting nagekeken en alle instellingen staan goed. Bovendien is H+ normaal gesproken sneller dan 3G.

Ik heb voor de zekerheid je internetinstellingen gereset. Zou jij je telefoon tien minuten kunnen uitschakelen en daarna willen kijken of de internetproblemen zijn opgelost?

Groetjes,
Sean
Badge
Beste Sean,

bedankt voor je reactie. Ik heb mijn telefoon minstens 10 minuten uitgeschakeld. Ik zal het de komende dagen testen, en als het nog hetzelfde is zal ik een dag wisselen van telefoon met mijn vriend. Wellicht kan het aan het toestel liggen?
Je hoort van mij of het gewerkt heeft!

Groet, Jessica
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Jessica,

Graag gedaan! Hopelijk is het probleem hiermee verholpen.

Mocht dit niet het geval zijn, dan is de simkaart in een andere telefoon plaatsen inderdaad een goede manier om erachter te komen of het aan de simkaart of de telefoon ligt.

Ik wacht het af :)

Groetjes,
Sean

Reageer