.

Beantwoord

Waarom werkt mijn internet niet?


Badge
Bundel opgewaardeerd krijg nu melding pdp indentificatie niet geaccepteerd!!
Heb geen internet zonder wifi!!
icon

Beste antwoord door Jihane 18 April 2017, 10:37

Bekijk originele reactie

16 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi Aknail,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat stom dat je nu niet kunt internetten! 😞 Als je pdp-identificatie niet geaccepteerd wordt, dan kun je dat vaak oplossen door je APN instellingen (internetinstellingen) opnieuw in te voeren. Dit kun je het beste doen met behulp van de Toestelhulp tool. Als je op deze pagina kiest welke telefoon je hebt en daarna klikt op 'Internet', dan word je stap voor stap door het proces geleid. Als je daarna je toestel uit en aan zet, zou je weer moeten kunnen internetten.

Als dat niet werkt, wil je dan je simkaart in een andere telefoon stoppen en andersom? Werkt het dan wel? En hoe doet een andere simkaart het in jouw telefoon? Zo kun je erachter komen waar de kern van het probleem ligt.

Hou je me op de hoogte?

Groetjes,
Jihane
Badge
Helaas nog geen internet zonder wifi! Komt braaf 3 g te staan maar helaas!
Kan simkaart niet in ander toestel stoppen(niemand aanwezig)
Badge
Mijn simkaart in ander toestel gaf t zelfde probleem!
Simkaart van ander in mijn toestel moest helemaal ingesteld worden Apple id etc! Dat zag eigenaar niet zitten!
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Aknail,

Top dat je het hebt uitgeprobeerd. Ik heb je gelijk een vervangende simkaart gestuurd. Laten we kijken of dat helpt! Je hebt de simkaart binnen twee werkdagen binnen. Hou je ons op de hoogte?

Groetjes,
Caspar
Badge
Kijk dat is services! Hopen dat dat t probleem oplost , ik laat t weten!
Alvast bedankt
Badge +7
Hoi Aknail,

Fijn dat je blij bent met deze oplossing! Ik hoop dat dit het probleem oplost. We wachten je update met spanning af.

Groetjes,
Samantha
Badge
Helaas nog steeds t zelfde probleem met nieuwe simkaart!
Vervelend!!! Mis buitenhuis mail!!
Badge
Hij doet t!!!!!!! Geholpen door een collega van jullie via messenger!!
Reputatie 7
Fijn zo. Wat was de oplossing?
Badge
De aansluiting erbij gepakt en een reset op de internetoptie uitgevoerd,
Ben weer helemaal blij😄😄
Allemaal bedankt!
Maar hoe dit nou kwam???
Badge
Jullie collega heeft dit gedaan!!
Reputatie 7
Jullie collega heeft dit gedaan!!

Niet mijn collega hoor. Ik ben net als jij klant. 😳
Badge
Oke😄😄😄
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Aknail,

Mooi dat je zo blij bent 😃 Dat werkt erg aanstekelijk!

Als je verder nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden!

Groetjes,
Caspar
Badge
Alles werkt weer naar wens👍🏻
Reputatie 5
Badge +9
Super!!!

Groetjes,
Caspar

Reageer