.

Beantwoord

Waarom werkt mijn 4G niet?

  • 17 March 2017
  • 9 reacties
  • 841 Bekeken

Ik heb de nieuwe simkaart geactiveerd. In mijn iPhone 6 geselecteerd op 4g maar zonder resultaat. Ook heb ik de telefoon opnieuw gestart. De simkaart er even uitgehaald. Helaas alleen maar 3g
icon

Beste antwoord door Jihane 20 March 2017, 13:10

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge +2
Hier hetzelfde probleem.
Ikzelf, mijn man en mijn zoon hebben allemaal een nieuwe simkaart ontvangen omdat die van ons te oud was.
We hebben alle stappen doorlopen, op de simyo site geeft hij aan dat we 4G hebben en de telefoon staat ook goed.
Verschillende keren aan en uit gezet maar toch blijven wij alle 3 dus 3G houden
Ik ben er inmiddels achter wat ik gemist heb. Inloggen op mijn simyo en bij het nieuwe abonnement 4g aanvinken. Het werkt nu wel. Succes
Badge +2
Fijn dat het bij jou opgelost is.
Hoop dat het bij ons ook opgelost word.

Dat stond bij ons hele gezin al aangevinkt maar geen 4G op me telefoon nog steeds niet
Sim en batterij eruit, kwartier wachten. Geeft een soft reset. Probeer dat eens.
https://forum.simyo.nl/4g-100/geen-4g-37766/index1.html#post158029

Nog f-kuhs en we gaan kwartetten. 😉
Badge +2
Dankje, ga het proberen straks
Badge +2
Mijn zoon heeft hem schijnbaar al gereset en dat hielp ook niet bij hem liet hij net weten.
Bel morgen simyo wel kijken of ze het geactiveerd hebben en anders annuleren ze mijn duurdere abonnement maar die ik speciaal voor 4G genomen heb en ga ik wel met 3G verder en mijn oude abonnement
Reputatie 7
Badge +10
Hi Mirjam van den Elzen en Jackrussel,

Wat onhandig dat 4G het niet deed in de eerste instantie! Mirjam, ik ben heel blij dat het voor jou is opgelost 🙂 Het is inderdaad de bedoeling dat je deze optie via Mijn Simyo aanpast, zodat je 'm kunt ontvangen.

Jackrussel, wat jammer dat al zoveel hebt geprobeerd en dat het nog steeds niet gelukt is 😞 Ik heb jouw aansluiting erbij gepakt en ik zie dat 4G bij jou goed staat. Heb je de optie ook via de telefoons aan gezet? Bij een iPhone doe je dat via Instellingen > Mobiel Netwerk > Opties mobiele data. Heb je een Android? Dan kun je 4G aanzetten via Instellingen > Mobiele netwerken > Netwerkmodus.

Laat je me weten of dat de oplossing blijkt te zijn?

@ Friesian, dankjewel voor je reactie 😃

Groetjes,
Jihane
Badge +2
Hallo jihanne

Inmiddels is het opgelost en heb ik 4G en mijn man en zoon ook.

Na telefonisch contact begin de middag met simyo is het opgelost.
Er stond bij jullie in het systeem bij ons alle 3 een error melding.
Ze heeft alle drie de kaartjes geriset en toen moesten we simkaart eruit halen en er weer in doen en toen werkte het inderdaad.

Onze telefoons stonden dus goed zoals ik al dacht, en bij simyo stond ook de 4G aan.
Alleen de simkaart stond dus op error in het systeem en dat is telefonisch dus opgelost👍
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jackrussel,

Wat fijn om te zien dat je via de telefonische klantenservice de oplossing hebt gevonden 🙂 Helemaal fijn dat jullie nu allemaal 4G hebben! Veel internetplezier.

Als wij nog iets voor je kunnen betekenen, nu of in de toekomst, zien we je graag terug op het forum.

Groetjes,
Angela

Reageer