.

Beantwoord

Waarom werkt internet in het buitenland niet?

  • 12 July 2020
  • 3 reacties
  • 207 Bekeken

Hallo, ik ben dus helemaal nieuw op het forum maar we zijn al jarenlang gebruiker van Simyo.

Nu hebben mijn echtgenote en ik de telefoons van onze dochters overgenomen, nieuwe sim kaartjes besteld en geplaatst.

Telefoneren en internetten in Nederland gaat prima, zoals vanouds, maar in het buitenland niet, wel bellen en sms-en.

De instellingen in beide toestellen staan zoals aangegeven, ook reeds vaker uit en ingeschakeld echter geen resultaat. Ook bij de instellingen bij Simyo staat alles aan (reeds uit en weer ingeschakeld maar geen resultaat)

Hoe kan dit opgelost worden…

Alvast bedankt voor de hulp.

Hans (en Monique)

 

 

icon

Beste antwoord door Tessanne 13 July 2020, 16:52

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Hans en Monique,

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

Als het internet het niet doet in het buitenland kunnen zijn er 2 factoren die daar een rol in spelen: De instellingen op de simkaart en de instellingen in de telefoon. Om beide te kunnen checken heb ik de 2 telefoonnummers nodig en ook het type van de 2 toestellen. Je mag dit via een privébericht naar mij sturen, dan voorkom je dat het telefoonnummer openbaar op het internet staat. 

 

Ik hoor graag van je!

 

Groetjes,

Tessanne

Hallo Tessanne, ik heb vanmiddag een chat gesprek gehad met Nihad welke na enige tips de simkaarten heeft gereset en voila het werkt weer.

 

Bedankt voor de aangeboden hulp.

groetjes

Hans

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Hans en Monique,

 

Fijn dat jullie al geholpen zijn, mocht je in de toekomst ergens tegenaan lopen dan zien we jullie graag terug op het forum.

 

Groetjes,

Daisy

Reageer