.

Beantwoord

Waarom staat er KPN FON in plaats van wifi?

  • 5 September 2015
  • 3 reacties
  • 1205 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Al jaren gewoon Wifi op mijn mobiel via KPN ROUTER nu ineens staat KPN FON aan en is mijn eigen netwerk niet in bereik, op de mobiele tel. Wel gewoon op de tablet. ??? Hoe zet ik dat uit? Krijg het zelf niet weg, wil het ook niet.
icon

Beste antwoord door Ernst 7 September 2015, 12:45

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Yvonnegeijsel, welkom op het Simyo forum!

Voor het overzicht heb ik je topic verplaatst naar het subforum Internet, maar eigenlijk kun je je het beste melden bij KPN met dit probleem.
Je hebt het in elk geval over KPN FON, en dat is van KPN.

Hier zie je hoe je contact met KPN kunt opnemen.
Reputatie 1
Badge
Dank voor de reactie,
KPN had ik al benadert en zij sturen me naar Simyo!!
Maar ik heb zelf de oplossing gevonden, even de telefoon helemaal uitgeschakeld, batterij verwijderd en daarna weer aan, nu weer oke!
Kan dit doordat ik in Amsterdam was en daar een KPN FON contact heb opgelopen?

Gr. Yvonne
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Yvonnegeijsel,

Als je een KPN aansluiting hebt, kun je door heel Nederland gebruik maken van KPN FON. Dit is net zoiets als Ziggo Hotspot. Ik snap echter totaal niet dat je naar ons wordt verwezen. Simyo is namelijk een Sim Only provider en hebben we geen support voor telefoons of wifi, tenzij het iets met de Simyo simkaart te maken heeft.

Ik weet daarom ook niet waarom je telefoon ineens naar het FON netwerk is overgeschakeld. Misschien komt het inderdaad doordat je er een keertje gebruik van hebt gemaakt, pakt hij deze thuis waarschijnlijk over 😉.

Groetjes, Tiury

Reageer