.

Beantwoord

Waarom krijgt mijn vrouw 500 MB extra en ik niet?

  • 26 June 2016
  • 2 reacties
  • 191 Bekeken

Sinds korte tijd hebben we beiden een GSM, geschikt voor 4G. Na inschakeling van 4G op de Simyo-website krijgt mijn vrouw 500Mb+500Mb. En Ik? ik houd gewoon mijn eerder aangeschafte bundel van 500Mb. Wil ik ook de wat grotere bundel dan kost dat extra Euro's. Hoe zit dat nou prcies?
icon

Beste antwoord door Groentjuh 26 June 2016, 18:03

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Je vrouw is waarschijnlijk 9+ maanden klant bij Simyo, waardoor ze naar voordeligere "Verlengabonnement"-bundels over kan stappen. Jij bent mogelijk nog geen 9 maanden simyo sim-only klant. Hierdoor heb jij deze keuze (nog) niet. Zodra jij 9 maanden klant bent kun jij dezelfde bundels nemen.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Giotrgakis,

Welkom op het Simyo forum.

Wat lekker dat jullie gebruik kunnen gaan maken van 4G.

Als je de optie 4G aanzet via Mijn Simyo, wijzigen wij niet automatisch je bundels. Je vrouw heeft dit zelf aangepast en gekozen voor onze nieuwe bundels. Deze bundels zijn speciaal voor trouwe klanten die negen maanden of langer gebruik maken van een Sim Only aansluiting.

Ik zie dat het voor jou ook bijna zover is. Volgende maand kun je op Mijn Simyo > Instellingen > Abonnement > Bundels aanpassen, ook voor deze bundels kiezen :D

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Sean

@Groentjuh, bedankt voor je antwoord!

Reageer