Ik kwam er woensdag achter dat mijn dochter (die ivm een ontgroening van een studentenvereniging pas vrijdag weer bereikbaar is) in de afgelopen buitensporig hoge overschrijdende kosten heeft gemaakt.
Ik zie voor mei 51,30 euro, juni 140,26 euro, juli 207,02 euro en voor september volgt zeker een rekening van 176 euro. Ik heb dit abonnement voor mijn dochter afgesloten voor 14 euro per maand.
Ik ben zeer ontevreden dat ik niet via de email op de hoogte ben gebracht van deze exorbitante overschrijdingskosten.
Ik kan nu helaas mijn dochter niet bereiken en wil ook met haar overleggen want ook zij heeft haar verantwoordelijkheid naast Simyo.
Ik wil graag van Simyo weten of er aan haar SMSsen zijn gestuurd dat ze haar bundel overschreed en ik wil graag weten waarom er niet met mij via mijn email contact is opgenomen bij een dergelijk hoge overschrijding.
Cees Schaar
Graag hoor ik ook wat jullie in deze voor mij kunnen betekenen want dit maakt op mij de indruk van onbehoorlijk makkelijk verrijken.
Beste antwoord door Ilias
Bekijk originele reactie